توخل و چلسی فاتح دربی لندن؛ تاتنهام در سراشیبی

دربی لندن با برتری شاگردان توخل برابر تاتنهام به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، توماس توخل سرمربی تازه وارد چلسی اولین بازی مهم خود را با پیروزی در خانه تاتنهام به ثمر رساند و بدین ترتیب یکی از دربی های لندنی را با پیروزی ارزشمندی به پایان رساند.

 تک گل جورجینیو از روی نقطه پنالتی باعث شد تا چلسی سه امتیاز ارزشمند را در دوئل رقابت با لیگ برتر کسب کند. بدین ترتیب تیم آبی پوش با 36 امتیاز به رتبه ششم جدول رسید و فقط چهار امتیاز تا لیورپول در رتبه چهارم یعنی سهمیه چمپیونزلیگ قرار دارد. از سویی تاتنهام با این شکست 33 امتیازی ماند و فعلا در رتبه هشتم قرار دارد اما نتایج این تیم چنگی به دل نزده است. تیم مورینیو پس از شکست مقابل برایتون حالا در مقابل تیم توخل نیز مغلوب شد و بدین ترتیب به نظر می رسد که آقای خاص در هفته های اخیر کار سختی برای خروج از بحران داشته باشد. تاتنهام که زمانی به صدر جدول لیگ انگلیس قرار گرفته بود حالا نزول قابل توجهی داشته است.

آمار بازی نشان می دهد که چلسی تیم برتر میدان بوده است و این پیروزی می تواند برای ادامه فصل به آنها روحیه بدهد تا با هدایت توخل در میان چهار تیم برتر جدول قرار بگیرند و به کسب سهمیه چمپیونزلیگ امیدوار باشند. مورینیو نیز در هفته های آینده باید شرایط تاتنهام را تغییر بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید