مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تمامی مسابقات لیگ های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم تا پایان اسفند ۱۳۹۸ تعطیل شد.

افشین ناظمی افزود: پیرو دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا ، مسابقات لیگ های فوتبال کشور در رده های مختلف تا پایان اسفند ماه سال جاری به تعویق افتاد که با توجه به این امر دربی گیلان در لیگ دسته اول و بازی تیمهای سپیدرود رشت با ملوان بندرانزلی نیز لغو شد.

وی ادامه داد: قرار است  رقابتهای لیگ دسته اول کشور و سایر لیگ ها پس از تعطیلات نوروز از سر گرفته شود که برنامه جدید مسابقات فوتبال باشگاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام خواهد شد که با توجه به این امر، بازی تیمهای سپیدرود و ملوان انزلی نیز فروردین ماه برگزار می شود.

وی بیان کرد: البته با توجه به شرایط موجود در استان گیلان برای مهار و کنترل بیماری کرونا و همچنین دستور استاندار گیلان نسبت به کنترل افرادی که از استان خارج و یا وارد می شوند، هفته گذشته نامه مشترکی را از سوی مدیران باشگاه های سپیدرود، داماش و ملوان انزلی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کردیم تا بازی این نمایندگان گیلان در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول که قرار بود روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه برگزار شود ، لغو و به تعویق بیافتد که با این امر موافقت و تمامی بازی های لیگ دسته اول لغو شد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: همچنین قرار بود تمیهای فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار گیرند.

ناظمی تصریح کرد: گرچه با لغو بازی ها، نمایندگان گیلان مجبورند دیدارهای خود را فشرده تر انجام دهند اما هم اینک استان گیلان شرایط بسیار خاصی را سپری می کند و سلامتی بازیکنان،  کادرفنی،  داوران، اصحاب رسانه، مسئولان اجرایی و غیره در اولویت قرار دارد و امیدواریم که تا ریشه کنی بیماری کرونا در گیلان و در سطح کشور، بازی ها تعطیل شود.

پیش از این قرار بود عصر روز چهارشنبه هفته جاری ۱۴ اسفند ماه در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیمهای داماش با خوشه طلایی ساوه در رشت،  ملوان بندرانزلی با بادران تهران در ورزشگاه تختی انزلی و سپیدرود رشت با قشقایی در شیراز به رقابت بپردازند.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش با ۳۲ امتیاز در مکان یازدهم، سپیدرود رشت با ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم و ملوان بندرانزلی با ۲۴ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.