اسماعیل گلدوست پنجشنبه‌شب پس از شکست تیم شاهین کرمانشاه برابر میزبان اصفهانی در جمع خبرنگاران تشریح کرد: بازی یک طرفه‌ای بود، چون تیم ما در برابر گیتی پسندی به میدان رفت که از چندین مهره ملی‌پوش با کادر قوی برخوردار بود.

وی تاکتیک تیم شاهین کرمانشاه در این دیدار را دفاع و استفاده از ضد حمله‌ها عنوان کرد و افزود: نمی‌توانستیم مانند گیتی پسند حمله کنیم و از این باید دفاع می‌کردیم.

مربی شاهین کرمانشاه شرایط دشوار این تیم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بضاعت تیم در همین حد بود و بازی خوبی را ارائه دادیم.

وی با اشاره به تداوم حضور این تیم فوتسال در لیگ برتر بدون سرمربی بیان کرد: در چند هفته گذشته چندین مربی آمده و رفتند؛ باید مسوولان کرمانشاه به این تیم توجه کنند.

گلدوست شاهین کرمانشاه را تنها نماینده از غرب کشور در لیگ برتر فوتسال برشمرد و تصریح کرد: بازیکنان تیم با گذشت هفت هفته از لیگ هنوز پولی دریافت نکردند.

وی تاکید کرد: سطح بازی‌های لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و اگر این تیم سقوط کند، دیگر کسی تیمی به عنوان کرمانشاه در لیگ برتر نخواهد دید.

دیدار تیم‌های گیتی پسند و شاهین کرمانشاه از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با حضور هواداران پرشور اصفهانی با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان پایان یافت.

گیتی پسند اصفهان با این پیروزی و به دست آوردن ۱۴ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.

۸۱۱۴/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.