حمید بی‌غم پنجشنبه‌شب پس از دیدار گیتی پسند اصفهان با شاهین کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نتیجه دیدار سن ایچ ساوه صدرنشین در دیگر بازی که البته شکست خورد، فشار بر روی بازیکنان تیم ما برای پیروزی و رسیدن به صدر جدول بالا بود که خوشبختانه توانستیم با این پیروزی به صدر جدول صعود کنیم.

وی با اشاره به فشارها بر روی تیم گیتی پسند برای پیروزی در این دیدار افزود: تیم شاهین کرمانشاه هم خیلی دفاع می‌کرد و در ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شد.

سرمربی گیتی پسند اظهار داشت: به دلیل اینکه در بازی با آذرخش ۱۰ گل به ثمر رساندیم، انتظار گل‌های بیشتری از تیم ما می‌رفت که این دیدار را هم با ۲ گل پیروز شدیم و بزرگترین امتیاز این دیدار گل نخوردن تیم ما بود.

وی با تاکید بر اینکه گل نخوردن تیم برای من از پیروزی شیرین‌تر است و باید این موضوع در تیم جا بیافتد، اضافه کرد: هر هفته یک بازیکن به ما اضافه می‌شود، برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان زمان نیاز داریم و تیم هر هفته بهتر می‌شود.

بی‌غم در ادامه با اینکه تیم کرمانشاه اعتراض زیادی به داوری داشت، بیان کرد: امروز هشت موقعیت گل داشتیم، فوتبال خوبی بازی کردیم، از تلاش بازیکنانم راضی هستم و روزهای بهتری از گیتی پسند خواهید دید.

دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شاهین کرمانشاه از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان پایان یافت.

۸۱۱۴/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.