به گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری شامگاه پنجشنبه پس از شکست 2 بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در جمع خبرنگاران به خاطر یک فصل تلاش به بازیکنان و تماشاگران ماشین‌ سازی خسته‌ نباشید گفت .
سرمربی تیم ماشین سازی خاطرنشان کرد: به جد می گویم هیچ کم‌ کاری از طرف بچه‌های ما نبوده و شاگردانم تمام تلاش ‌شان را انجام دادند.
مهاجری اضافه کرد: یکسری از عوامل باعث شد که امروز مقابل پدیده نتیجه لازم را کسب نکنیم.
وی با اشاره به اشتباهات داوری در طول بازی های اخیر تیمش گفت: چرا اشتباهات داوری یک بار هم به نفع ما نبوده و همیشه به ضرر ما تمام می شود.
وی در خصوص دریافت گل دوم تیمش گفت: از فرناندو دخسوس تعجب می کنم چطور با آن تجربه ای که داشت چنین گلی را دریافت کرد و با وجود اینکه در خیلی وقت ها به داد تیم رسیده بود امشب باعث شد تا تیم ماشین سازی به نتیجه دل خواه خود نرسد.
مهاجری خارطنشان کرد: تیم ما بیشترین موقعیت را داشت و به صورت هجومی بازی را دنبال می کرد در عوض تیم پدیده با حداقل ترین موقعیت ها توانست ما را شکست بدهد.
وی با انتقاد از عدم حمایت های مسوولان شهری از بازی ماشین سازی گفت: در شهر مشهد وقتی تیم پدیده شانس کسب سهمیه آسیایی داشت، استانداری، فرمانداری و نمایندگان استان و همه حمایت کردند ولی در جایگاه ویژه ما خبری از مسوولان نبود در حالی که همه باید دست به دست هم بدهیم تا پیشرفت کنیم.
تیم ماشین سازی با شکست 2 بر یک خود مقابل پدیده در پایان لیگ برتر با کسب 29 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.