یوسف بخشی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تحلیل دقیق بازی های ماشین سازی در این فصل و در دیدار با تیم های مختلف نشان می دهد داوران از اعلام تعداد 11 پنالتی به نفع ما خوددداری کرده اند که این آمار برای یک تیم در طول فصل فاجعه بار است.
وی اظهار داشت: طی 29 بازی گذشته ماشین سازی در لیگ برتر، تنها یک پنالتی به نفع ما گرفته شده است که آن هم به گل تبدیل نشده است، اما اینکه پنالتی های مسلم ما نادیده گرفته شد برایمان جای سئوال و تامل زیادی دارد.
بخشی زاده ادامه داد: ماشین سازی تنها تیم مظلوم لیگ برتر است که با وجود اینکه از ناحیه اشتباهات مسلم داوری ها متضرر شده است، اما صدای خود را نمی تواند به جایی برساند.
وی با اشاره به بازی های قدرتمند ماشین سازی در طول فصل به ویژه مقابل تیم های مدعی، گفت: بازیکنان تیم در برابر تمام تیم ها از جان مایه گذاشته و با تمام توان بازی کرده اند، اما آنچه که استحقاق آن را داشتند، به دلیل داوری های نادرست نتوانستند به آن دست یابند.
بخشی زاده ادامه داد: اگر ماشین سازی دچار اشباهات داوری نمی شد، با ارایه بازی هایهدفمند و زیبا، در حال حاضر حداقل جزو شش تیم اول بالای جدول رده بندی بود نه اینکه در رده های پایین قرار بگیرد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با 29 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
این تیم روز پنجشنبه هفته جاری و در هفته پایانی لیگ برتر در تبریز از پدیده مشهد میزبانی می کند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.