چلسی و توخل روی نوار برد

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 نیوکاسل را شکست بدهد و به رتبه چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شاگردان توماس توخل که در 4 دیدار قبلی شان به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم توانستند از سد نیوکاسل عبور کنند و با 42 امتیاز، به جمع چهار تیم اول جدول پیوستند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه اول، روی پاس کوواچیچ، این مارکوس آلونسو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دارلو دفع کرد. حملات چلسی ادامه داشت و در دقیقه 7، روی ضربه کرنر میسون مونت، آسپلیکوئتا می توانست با ضربه سر دروازه حریف را باز کند اما کرافت با حضور به موقع، دروازه نیوکاسل را نجات داد.

برتری آبی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 15 همه چیز برای گلزنی تامی آبراهام فراهم بود اما حضور به موقع جمال لاسلز، دروازه نیوکاسل را نجات داد.

در دقیقه 20 تامی آبراهام به دلیل مصدومیت از بیرون رفت و جای خود را به الیویه ژیرو داد. 6 دقیقه بعد نوبت ورنر بود که صاحب یک موقعیت عالی گلزنی شود اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه نیوکاسل پیدا نکرد.

سرانجام در دقیقه 31، این ژیرو بود که قفل دروازه حریف را باز کرد. روی حرکت خوب ورنر از سمت چپ و ارسال زمینی او به مقابل دروازه، توپ با دفع ناقص مدافعان مقابل ژیرو قرار گرفت و او هم با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

برتری آبی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 39، ورنر حساب کار را 2-0 کرد. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه نیوکاسل بود که توپ بعد از برخورد به مدافعان روی تیر دوم به ورنر رسید و او هم در شرایطی نامتعادل، حساب کار را 2-0 کرد.

در دقایق پایانی این نیمه، بازیکنان نیوکاسل تلاش کردند تا گل های خورده را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را نیوکاسل بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه چلسی ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

در ادامه بازی متعادل شد و علی رغم تغییراتی که مربیان دو تیم داشتند، موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد.

در دقیقه 74 بود که نیوکاسل صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد و چیزی نمانده بود که ویلاک با ضربه سر دروازه کپا را باز کند اما دروازه بان چلسی با یک واکنش به موقع، دروازه تیمش را نجات داد. تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی در دقایق پایانی هم ثمری نداشت و در نهایت آبی ها با همان دو گل نیمه اول به پیروزی رسیدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید