پورتو ۷- پورتیموننزه صفر

طارمی شب یک ایرانی را تلخ کرد؛ مهدی با هت‌تریک دهان توهین‌کنندگان را بست!+ عکس و ویدیوی گلها

پورتو با درخشش خیره کننده مهدی طارمی با ۷ گل پورتیموننزه را در هم کوبید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم پورتو با مهدی طارمی در لیگ پرتغال به مصاف پورتیموننزه رفت؛ تیمی که پیام نیازمند را در خط دروازه دارد. این بازی که با هت تریک طارمی و بازی چشم نواز او همراه بود با نتیجه ۷ بر صفر به سود پورتو به پایان رسید تا دو ایرانی شب متفاوتی را در دراگائو تجربه کنند. طارمی که اواسط نیمه دوم تعویض شد در این مسابقه هت تریک کامل انجام داد و سه گل خود را با پای چپ، راست و ضربه سر زد.

مهاجم ایرانی در این مدت عملکرد درخشان و خیره کننده ای داشت و موفق به ثبت هت تریک در دقایق 19، 34 و 47 شد( گل اول، سوم، پنجم تیمش) و یک پاس گل هم (گل دوم تیمش) در دقیقه 28 برای گروجیچ داد. دیگر گل های پورتو را اوانیلسون در دقایق 40 و 60 و په په به ثمر رساندند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی با درخشش خیره کننده خود در این بازی عملا پاسخ منتقدان را در زمین بازی داد. او پس از گلزنی خود با دعوت کردن منتقدان به سکوت و بوسیدن لوگوی پورتو تعصب خود به تیمش را نشان داد. پورتو با این برد 82 امتیازی شد و به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ پرتغال ادامه داد.پورتیموننزه هم با 32 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

تیم فوتبال ماریتیمو نیز مقابل بوآویشتا قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد. در این مسابقه بوآویشتا که علیرضا بیرانوند را در ترکیب اصلی خود نداشت با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد. علی علیپور، مهاجم ایرانی تیم ماریتیمو هم از دقیقه 83 وارد ترکیب تیمش شد. ماریتیمو با این پیروزی 36 امتیازی شد و با 5 پله صعود در رده هفتم قرار گرفت. بوآویشتا هم 33 امتیازی و در رده یازدهم باقی ماند.

 

مهدی طارمی پورتو

پیام نیازمند

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

پورتو

ویدیوی گل های مهدی طارمی به پیام نیازمند و خوشحالی جنجالی

 

دیدگاه تان را بنویسید