نتایج لژیونرهای ایرانی

الاهلی با ایرانی هایش همچنان روی دور ناکامی؛ شکست شارلروا و مارتیمو با قلی زاده و علیپور

نتایج عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران در تیم هایشان را در ادامه این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، ماریتیمو در حضور ۱۰ دقیقه ای علیپور مقابل توندلا با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. در این بازی علی علیپور از دقیقه ۸۰ وارد میدان شد. ماریتیمو با ۳۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

در لیگ کرواسی هم از هفته بیست و نهم دیناموزاگرب میزبان هرواتسکی بود و با دو گل پیروز شد. صادق محرمی در این بازی از دقیقه ۷۱ وارد میدان شد. دیناموزاگرب با این برد ۶۳ امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

تیم فوتبال شارلروا در هفته سی و سوم لیگ بلژیک به مصاف اندرلخت رفت و این دیدار را با شکستی سنگین پشت سر گذاشت. در این مسابقه که علی قلی زاده ملی پوش ایرانی از دقیقه 70 و به جای دان هیمانس وارد زمین شد، شارلروا 4 بر صفر نتیجه را واگذار کرد. کوامه(19)، زیزی(62)، آموزو(79) و امیر موریلو(86) گل های اندرلخت را به ثمر رساندند. تیم شارلوا در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر بلژیک با 51 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. اندرلخت نیز با این پیروزی 61 امتیازی شد تا تیم چهارم جدول باشد. در حال حاضر تیم یونیون سن‌ژیل با 74 امتیاز صدرنشین لیگ بلژیک است و تیم‌های کلوب بروژ(69) و رویال آنتورپ(62) نزدیک ترین تعقیب کننده‌های آن هستند.

تیم فوتبال آ ا ک یونان در چارچوب هفته سوم پلی آف سوپر لیگ یونان، به مصاف المپیاکوس رفت و با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. میلاد محمدی بازیکن ایرانی آاک در این مسابقه 90 دقیقه درون زمین حضور داشت. احسان حاج صفی دیگر بازیکن ایرانی این تیم از روی نیمکت تلاش هم تیمی‌هایش را نظاره گر بود. همچنین کریم انصاری‌فرد مهاجم آاک به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی به خاطر برخورد خلال چوبی درون کیک به چشمش دچار شده، به مدت سه هفته قادر به همراهی تیمش نیست.

نتایج ناامید کننده الاهلی ادامه دارد. الاهلی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ امارات به مصاف الجزیره رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. این چهارمین شکست پیاپی الاهلی به شمار می‌آید تا شرایط برای این تیم بحرانی‌تر شود. احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الاهلی به میدان رفت و ۶۴ دقیقه بازی کرد این در حالی بود که قایدی نیمکت نشین بود و در دقیقه ۶۴ به میدان آمد.

دیدگاه تان را بنویسید