شب کم فروغ لژیونرها در انگلیس با نیمکت نشینی قدوس/شکست سنگین یاران کنعانی زادگان+ ویدیوی گل ابراهیمی

لژیونرهای فوتبال ایران امشب در اقصی نقاط جهان به میدان رفتند اما شب پر فروغی نداشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لژیونرهای فوتبال ایران در دیدارهای برگزار شده در قطر و در فوتبال اروپا برای تیم های خود به میدان رفتند.

تساوی فاینورد با جهانبخش

در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌پنجم لیگ دسته اول فوتبال هلند موسوم به اردویژه، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود، در خانه به مصاف تیم خرونینخن رفت و در نهایت به تساوی یک - یک برابر میهمان خود رضایت داد. در این مسابقه که جهانبخش از ابتدا تا دقیقه 56 در میدان حضور داشت، نخست این تیم میهمان بود که به وسیله میشاییل دولیو در دقیقه 23 به گل رسید. فاینورد تا دقیقه 71 از حریف عقب بود تا اینکه سیریل دسرس گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند.با این نتیجه فاینورد 52 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. این تیم در صورت کسب پیروزی می‌توانست فاصله خود را با آژاکس صدر جدولی به سه امتیاز کاهش دهد.

برد پرگل برنتفورد بدون قدوس

از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، برنتفورد در خانه نوریچ به میدان رفت با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. هر 3 گل برنتفورد را تونی 32، 52 (پنالتی) و 58 (پنالتی) به ثمر رساند. در این بازی سامان قدوس بازیکن ایرانی بر روی نیمکت قرار داشت و به میدان نرفت. اریکسن هم از ابتدا در ترکیب برنتفورد بود. برنتفورد با این برد 27 امتیازی شد و در رده پانزدهم است. نوریچ هم با 17 امتیاز قعرنشین است.

شکست هال سیتی با حضور صیادمنش

از هفته سی و ششم رقابت های لیگ دسته اول انگلیس، هال سیتی در ورزشگاه خانگی خود میزبان وست برومویچ بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. در این بازی اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی از دقیقه 63 وارد میدان شد. هال سیتی با این شکست 37 امتیازی باقی ماند.

شکست سنگین الاهلی مقابل السد با کنعانی زادگان

در رقابت های امیر کاپ قطر، الاهلی در خانه السد به میدان رفت و با نتیجه 4 بر صفر متحمل شکست سنگینی شد. در این بازی محمد حسین کنعانی زادگان 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. گل های این بازی را عبدالکریم حسن، آیه، تاباتا و اکرم عفیف به ثمر رساندند.

برد پرگل دینامو زاگرب بدون محرمی و صعود به صدر جدول

از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ فوتبال کرواسی، دینامو زاگرب میزبان سیبنیک بود و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی صادق محرمی بر روی نیمکت حضور داشت و به میدن نرفت. دینامو زاگرب با این تساوی 53 امتیازی شد و به صدر جدول رسید.

توقف خانگی بواویشتا در شب نیمکت نشینی بیرانوند

از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، بواویشتا میزبان براگا بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی علیرضا بیرانوند سنگربان ایرانی در زمین حضور نداشت و نیمکت نشین بود. بواویشتا با این تساوی با 26 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

پیروزی الوکره با گلزنی امید ابراهیمی

در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام امیر قطر تیم‌‌های الوکره و الریان در 120 دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی 3 - 3 رسیدند. الوکره در ضربه‌های پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و صعود کرد. عمر علی (39)، محمد بن یطو (42) و امید ابراهیمی (54) برای الوکره گل زدند. ابراهیمی در ضربه‌های پنالتی نیز یک گل برای الوکره به ثمر رساند. گل‌های الریان نیز توسط دالا گلسون (3+45 - بازیکن حریف)، یوهان بولی (5+ 4 و 68) و به دست آمدند. شجاع خلیل‌زاده نیز در ترکیب اصلی الریان بازی  کرد.

دیدگاه تان را بنویسید