هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال؛ هوادار صفر- پرسپولیس صفر

استقلال پیروز بازی یخ دستگردی؛ هوادار دوباره مانع پرسپولیس شد+عکس و ویدیو/حواشی و جدول

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم های پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که این بازی بی هیجان، بی کیفیت و پرتوقف با تساوی بدون گل به پایان رسید. حق شناس دروازه بان هوادار در رقم خوردن این نتیجه تاثیر گذار بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال دوشنبه 15 فروردین یک مسابقه برگزار شد که پرسپولیس تیم رده دومی در جدال با هوادار به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، رضا اسدی، مهدی ترابی (کارت زرد)، کمال کامیابی‌نیا (میلاد سرلک ۶۵)، احسان پهلوان (حامد پاکدل ۶۵)، مهدی عبدی (علی شجاعی ۵۹)، رامین رضاییان (کارت زرد)، شرزود تمیروف (کارت زرد) و سعید آقایی (امید عالیشاه ۵۸)(کارت زرد).

ترکیب هوادار: مسلم حق شناس، سیدمحمد حسینی (کارت زرد)، مهدی عبدی، سیدمحمد ستاری (کارت زرد)، فرزاد جعفری، نیما انتظاری (امیرحسین پورمحمد ۸۳)، معین عباسیان (روح الله باقری ۸۲)، حسین صادقی، داریوش‌ شجاعیان (رضا مغانلو ۶۰)، بابک مرادی (محمد چهارمحالی ۴۶)، محمدجواد محمدی

گزارش بازی

در دقیقه ۳ شوت ناگهانی رضا اسدی از پشت محوطه جریمه را مسلم حق شناس به کرنر فرستاد. دو دقیقه بعد  مهدی ترابی با یک ارسال دیدنی مهدی عبدی را صاحب توپ کرد ولی مهاجم سرخ ها به شکلی عجیب توپ را به آسمان زد. شلیک دیدنی دقیقه 16 احسان پهلوان با واکنش دیدنی تر مسلم حق شناس همراه شد. ر دقیقه ۴۷ شوت تیمروف از پشت محوطه جریمه توسط حق شناس به خوبی مهار شد. در دقیقه ۵۶ پاس مهدی ترابی به رامین رضاییان رسید که شوت او را حق شناس به کرنر فرستاد. در دقیقه ۶۲، ارسال رامین رضاییان در سمت چپ به شجاعی رسید که ضربه او در اختیار گلر قرار گرفت. در دقیقه ۷۰ حمله پر تعداد پرسپولیس از سمت چپ که ضربه نهایی مهاجم پرسپولیس در اختیار حق شناس قرار گرفت که این دروازه‌بان خودش را روی زمین انداخت و این کار او اعتراض پرسپولیسی‌ها را به همراه داشت. در دقیقه ۸۰ ارسال رضاییان به روی دروازه به طور مستقیم به حق شناس رسید که او توپ را به کرنر زد. ارسال این کرنر به روی دروازه هم با واکنش نامطمئن حق شناس همراه بود و توپ از دستان او خارج شد اما قبل از تمیروف، باز هم همین دروازه‌بان توپ را تصاحب کرد. در دقیقه ۸۷، با سر خوردن ترابی، ضد حمله خوبی برای هوادار خلق شد که بازیکن این تیم در موقعیت نسبتا خوب شوت زد که گوهری مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد. شوت دیدنی مغانلو در دقیقه ۹۰ با اختلافی اندک از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت. یک دقیقه بعد اسدی با یک شوت دروازه هوادار را تهدید کرد که واکنش به موقع دروازه‌بان هوادار مانع از گلزنی او شد.

 

15874154_788

15874175_194

هوادار پرسپولیس سعید آقایی

هوادار پرسپولیس

هوادار پرسپولیس کمال کامیابی نیا

یحیی گل محمدی

برنامه و نتایج هفته بیست و چهارم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نساجی 0 2 فولاد جمعه 12 فروردین  
نفت آبادان 2 4 سپاهان جمعه 12 فروردین  
فجر 0 0 آلومینیوم یکشنبه 14 فروردین  
تراکتور 1 0 مس یکشنبه 14 فروردین  
هوادار 0 0 پرسپولیس دوشنبه 15 فروردین  
گل گهر     شهرخودرو سه شنبه 16 فروردین 20
ذوب آهن     نفت مسجدسلیمان سه شنبه 16 فروردین 20:30
استقلال     پیکان سه شنبه 16 فروردین 20:45

 

photo_2022-04-04_22-46-40

*حواشی دیدار پرسپولیس و هوادار

* یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان که به دلیل محرومیت نمی‌تواند از نیمکت و کنار خط شاگردان خود را هدایت کند روی سکوی ورزشگاه دستگردی آمد و پس از عکس گرفتن با برخی هواداران بازی را از این طریق دنبال کرد.

* شباهت عجیب پیراهن مسلم حق‌شناس دروازه‌بان هوادار با بازیکنان این تیم جزو نکات جالب بازی بود.

* رامین رضائیان قبل از آغاز بازی خوش و بش گرمی با رضا عنایتی داشت و از سوی مقابل روح‌الله باقری و محمد قاضی از نیمکت پرسپولیس رخصت گرفتند.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همراه با اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز این تیم نظاره‌گر بازی شد و قبل از شروع مسابقه هم خوش و بش گرمی با گل‌محمدی و مهرداد خانبان داشت.

*‌ سیامک نعمتی هافبک مصدوم پرسپولیس پس از بازگشت از قطر برای اولین بار با حضور در ورزشگاه بازی تیمش را تماشا کرد. حدود 100 هوادار با وجود بدون تماشاگر بودن این مسابقه دیدار دو تیم را ورزشگاه تماشا کردند.

*مهدی ترابی ستاره خط حمله پرسپولیس در دقیقه ۷۴ کارت زرد دریافت کرد و به این ترتیب دیدار بعدی سرخپوشان را از دست داد. این در حالی است که او در بازی با نساجی، صنعت نفت آبادان و استقلال کارت زرد گرفت و ۱۶ هفته بعد از کارت زرد سوم، چهارمین اخطار را دریافت کرد. او پس از مهدی شیری، به دومین بازیکن این فصل پرسپولیس تبدیل شد که محروم می‌شود.

14010115000835_Test_NewPhotoFree

 

دیدگاه تان را بنویسید