سرپرست فدراسیون فوتبال: گروهمان نه سخت است و نه آسان/ بازی دوستانه تیم ملی پرید!

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: در جام جهانی ۲۰۲۲ در گروهی قرار گرفته‌ایم که نه سخت است و نه آسان.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، میرشاد ماجدی بعد از مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 و مشخص شدن رقبای ایران در مسابقات جام جهانی قطر به تسنیم گفت: فکر می‌کنم در گروه خوبی قرار گرفتیم. انگلیس  فوتبالی دارد که نزدیک به آمریکا است. ولز و اسکاتلند نزدیک به این تیم‌ها هستند اما شاید مقداری سبک بازی اوکراین با ما فرق کند. در مجموع گروه ما گروه نرمالی است. از نظر من نه در گروه آسانی هستیم و نه در گروه سختی قرار گرفتیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال تأکید کرد: به گروه‌های دیگر که نگاه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که گروه ایران نرمال است.قطر، با سنگال و هلند و اکوادور همگروه شده و در گروهی دیگر فرانسه و دانمارک و تونس خیلی قوی هستند. آرژانتین و مکزیک و لهستان هم تیم‌های قوی گروه دیگر مسابقات هستند.

ماجدی خاطرنشان کرد: اسپانیا و آلمان در گروه دیگر بازی‌ها هستند که مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند. در گروه G  برزیل و صربستان و وسوئیس و کامرون همگی حرف برای گرفتن دارند.  در گروه F بلژیک، کرواسی، مراکش و کانادا هستند که دو تیم او کاندیدای صعود هستند. در گروه آخر هم پرتغال و غنا سابقه زیادی در جام جهانی دارند و قوی هستند. گروه ما هم قوی است ولی از همین امشب تمام تلاش خود را برای جام جهانی و حضور در این بازی‌ها آماده می‌کنیم.

وی درباره برنامه‌های فدراسیون برای بازی‌های تدارکاتی تصریح کرد: یکی دو روز است که در قطر صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم و با یکی از تیم‌ها نیز به توافق رسیدیم که البته چون با تیمی مشابه سبک بازی این تیم همگروه نشدیم، دیگر با آن تیم بازی نخواهیم کرد. رایزنی‌ها را با تیم‌هایی که سرمربی‌مان مدنظر دارد ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: هر 32 تیم که وارد جام جهانی می‌شوند همه برای صعود برنامه دارند. هیچ تیمی را نمی‌شود آسان گرفت و از همین امشب برای حضور در بازی‌ها آماده خواهیم شد.

استیلی: تیم ملی در گروه خوبی قرار گرفت

حمید استیلی درباره همگروهی تیم ملی ایران با انگلیس، آمریکا و  برنده پلی‌آف اروپایی (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) در جام‌ جهانی 2022 قطر اظهار داشت: مراسم خیلی پرهیجانی بود و خدا را شکر قرعه خوبی داریم. انگلیس و آمریکا تیم‌های خیلی قوی هستند، ولی باید برنامه‌ریزی کنیم برای بازی‌های تدارکاتی تا شرایط خوبی پیدا کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: گروه نسبتاً خوبی داریم، با اینکه همه تیم‌ها سخت هستند و گروه آسانی در جام نداریم، ولی باید برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم در بهترین حالت در جام جهانی حاضر شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید