جی پلاس،

تمام واکنش ها به گروه ایران در جام جهانی 2022 قطر| جدال دو دشمن استراتژیک در فوتبال!+عکس

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا همگروه شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران در قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر در گروه B همراه با تیم های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا (ولز/ اسکاتلند- اوکراین) قرار گرفت.

تمام واکنش ها به این قرعه کشی را در ادامه می خوانید.

پیش‌بینی سایت برزیلی: ایران به عنوان تیم دوم صعود می‌کند

گلوبوی برزیل پیش بینی کرد که تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم دوم از گروه خود در جام جهانی صعود می‌کند و در دور دوم با شکست برابر هلند حذف می‌شود. این سایت برزیلی پیش‌بینی کرد که برزیل و انگلیس به دیدار نهایی جام جهانی خواهند رسید و سلسائو عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد.

مهدوی‌کیا: قرعه ایران نسبت به سایر تیم‌های آسیایی بهتر بود

مهدی مهدوی‌کیا درباره حضورش در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2022 قطر و همچنین قرعه ایران در این رقابت‌ها گفت: باعث افتخار بود که به عنوان یک ایرانی در این مراسم حضور داشتم. درباره قرعه نیز باید بگویم که اگر نسبت به سایر آسیایی‌ها مقایسه کنیم، قرعه بهتری برای ما رقم خورد. انگلیس تیم خوبی است و می توان جلوی این تیم فوتبال بازی کرد. همچنین آمریکا برای دومین بار با ایران همگروه شد.

گلزن ایران در جام جهانی 1998 فرانسه اظهار داشت: نسبت به سایر آسیایی‌ها قرعه بهتری داشتیم و در واقع قرعه ژاپن و عربستان و کره جنوبی سخت‌تر از ما شد. این دوره گروه بهتری نصیب ما شد. امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهیم. پیش‌بینی‌ام این بود که با بلژیک و برنده نیوزیلند و کاستاریکا همگروه شویم.

واکنش سان به گروه ایران در جام جهانی؛ "مادرنبردهای فوتبالی"

سایت انگلیسی «سان» که این قرعه‌کشی را به صورت زنده پوشش می‌داد، از قرعه‌ای که نصیب شاگردان گرت ساوت‌گیت شد به‌عنوان قرعه‌ای بزرگ یاد کرد. در بخشی از گزارش «سان» آمده است که انگلیس پیش از این بنا به دلایل مشخص هرگز با ایران بازی نکرده است و حالا باید در اولین بازی خود در جام جهانی قطر با ایران روبه‌رو شود.

در بخش دیگری از این گزارش؛ از رویارویی مجدد آمریکا و ایران نیز به‌عنوان «مادر نبردهای فوتبالی» یاد شده است.

روایت جالب رسانه عربی از تقابل ایران با آمریکا در جام جهانی

سایت «الحره» عربی واکنش جالبی به قرعه تیم ملی کشورمان در این رقابت ها داشت و نوشت: گروه دوم جام جهانی بعد از قرار گرفتن ایران در کنار آمریکا جذابیب خاصی گرفت. شاهد رقابتی جذاب و تماشایی میان دو دشمن استراتژیک در فوتبال خواهیم بود.

همچنین حضور انگلیس در کنار پلی آف اروپا نیز به جذابیت این گروه افزود. همچنین این رسانه قرعه قطر قهرمان آسیا را متوازن دانست.

رضایت سردبیر رسانه انگلیس از همگروهی با ایران

فیل مک نالتی سردبیر فوتبال سایت« BBC Sport» درباره قرعه کشی گفت: گروه  انگلیس در جام جهانی ظاهری نسبتاً معمولی داشت تا اینکه گوی پایانی بیرون آمد تا ولز، اسکاتلند یا اوکراین رقیب انگلیس شدند. تیم گرت ساوت‌گیت همچنان از قرعه‌کشی گروه احساس رضایت نسبتاً خوبی خواهد داشت، اما باید منتظر بازی آخر باشند.

واکنش گاردین به هم‌گروهی ایران با آمریکا و انگلیس؛ گروه دیپلماسی

گاردین در واکنش به هم‌گروهی ایران با آمریکا و انگلیس، این گروه را گروه دیپلماسی نامید و به این گروه واکنش نشان داد. این رسانه بعد از مشخص شدن تیم چهارم گروه که یکی از تیم‌های ولز، اسکاتلند و اوکراین خواهد بود، نوشت: گروه دوم جام جهانی کاملا پیچیده شد!"

رضایت سه ملی پوش ایران از قرعه تیم ملی در جام جهانی

سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی پس از این قرعه‌کشی گفت: در جام جهانی در هر گروهی که باشید، بازی‌های سخت پیش روی شماست. خوشحالم تیم‌هایی که در این گروه حضور دارند، تیم‌های خوبی هستند، انگلیس یکی از بزرگترین تیم‌های دنیاست و یورو 2020 فینالیست بود. از رویارویی با آمریکا خاطرات خوبی داریم. تیم دیگر گروه هم خوب است. در مجموع امیدوارم جام جهانی خوبی برایمان باشد. همچنین امیدوارم اردوهای تدارکاتی خوبی فراهم شود تا به لحاظ تاکتیکی بتوانیم آماده شویم. جذابیت جام جهانی همین است. بازی‌های بزرگ می‌تواند به ما کمک کند تا در بزرگترین تورنمنت فوتبال دنیا پرچم ایران را بالا ببریم.

علی قلی‌زاده دیگر ملی‌پوش فوتبال ایران نیز گفت: قرعه خوبی بود و البته نیاز به بازی‌های تدارکاتی داریم. من دوست داشتم با برزیل همگروه شویم. امیدوارم از گروه‌مان صعود کنیم. مسئولان باید به فکر باشند، چون ما نماینده کشور هستیم. امیدوارم کارهای خوبی انجام بدهند و جواب آنها را با بازی‌های خوب بدهیم و دل مردم را شاد کنیم.

میلاد محمدی مدافع چپ ایران نیز گفت: قرعه خوبی داریم و می‌توانیم صعود کنیم. جلوی تیم‌های فیزیکی بهتر بازی می‌کنیم، البته انگلیس قوی است. با این وجود شانس‌مان جلوی آمریکا و تیم دیگر برای پیروزی بیشتر است. گروه‌مان یک گروه فیزیکی است.

 

photo_2022-04-01_23-26-02
بازیکنان که در بوندسیلگا در گروهBجام جهانی هستن با حضور سردار آزمون
photo_2022-04-01_22-21-34
پست صفحه رسمی تیم انگلیس؛ طرفداران سه شیرها چه نظری دارید؟
استوری هری کین
هری کین بازیکن تیم تاتنهام درباره همگروهی با تیم های ایران و آمریکا گفت: بازی در روز افتتاحیه باور نکردنی است.
photo_2022-04-01_22-08-37
پوستر رسمی فیفا از ایران در معرفی گروه دوم جام‌جهانی ٢٠٢٢
photo_2022-04-01_22-08-34
پوستر پیج  433 از گروه B جام جهانی
photo_2022-04-01_22-06-22
طرح بلیچر ریپورت از گروه B  جام جهانی با تصویری از علیرضا جهانبخش
photo_2022-04-01_21-59-23
طرح وب‌سایت گل از هم‌گروهی تیم ملی ایران با آمریکا و انگلیس

*

 

 

  • مهدی ارسالی در

    اگر برنامه ریزی برای بازی‌های تدارکاتی هم مثل بازی در مشهد باشد واویلا از این مسئولین دور از انتظار نیست

  • امین ارسالی در

    اونایی که ایران رودست کم میگیرن انگارنمیدونن آقای گل هلند،پرتغال وروسیه خط حمله ایران رو تشکیل میدن،خوب میدونن که روزی مثل تیم والیبالمون به سطح یک دنیا خواهیم رسید،واسه همین ازما میترسن و واسمون کری میخونن،فقط باید خودمون رو باور کنیم مااز گروهمون صعود خواهیم کرد...

  • سرخ کابوس ابی ارسالی در

    خدا رو شکر به انگلیس خوردیم اگر بازیهای دو دوره قبل را بتونیم انجام بدیم انگلیس باید برای مقام دومی بجنگد ۳= ۱ انگلیس را میبریم

دیدگاه تان را بنویسید