صدای پیشکسوتان پرسپولیس درآمد/ یحیی چرا فیلم بازی می‌کند؟

استعفاهای پر شمار یحیی گل‌محمدی در دو فصل اخیر، اینبار باعث ناراحتی و انتقاد شدید پیشکسوتان سرخ‌ها از او شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از به ثمر رسیدن گل تساوی استقلال تهران در داربی 98 توسط "رودی ژستد" در دقیقه 81 بازی، یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزهای پایتخت از جمله نفراتی بود که شدیدا نسبت به نحوه قضاوت داور بازی معترض بود و بارها با کلمات رکیک داور را مورد خطاب قرارداد. او داور را متهم به این کرد که سوت‌های او به نفع استقلال است و سر پرسپولیس بریده شده است، اما این اعتراض‌های گل‌محمدی به همینجا ختم نشد و خداحافظی او نیز گل سر سبد رفتار عجیب این سرمربی بود.

داربی 98 از نظر شرایط جدولی با توجه به اختلاف امتیاز 6 امتیازی استقلال با پرسپولیس در صدر جدول، از حساسیت‌های بسیاری همراه بود و بسیاری معتقدند که یکی از دلایل تحت فشار بودن گل‌محمدی و اعتراض‌های غیر حرفه‌ای او به داور با ورود به زمین و فحاشی، بخاطر ناامیدی او از قهرمانی است. چرا که استقلال مجیدی در این روزها شرایط خوبی دارد و با تساوی در داربی نیز فاصله 6 امتیازی خود با قرمزهای پایتخت را حفظ کرد، هرچند که 7 هفته تا پایان بازی‌های لیگ زمان باقی است و در فوتبال هیچ چیز تا ایان 90 دقیقه مشخص نیست.

با همه این صحبت‌ها برخی از پیشکسوتان پرسپولیس نیز رفتار یحیی گل‌محمدی را به شدت محکوم کرده و کار این سرمربی را غیر حرفه‌ای و بچگانه اعلام کرده‌اند طی دو فصل اخیر برای چندمین بار است که گل‌محمدی پس از هر فشاری از جمله مالی و ... که به تیم وارد می‌شود بدون هیچ احساس مسئولیتی به راحتی در هر مقطعی از فصل، به صورت نمایشی از هدایت قرمزها استعفا می‌دهد و پس از چند روز نیز به تمرینات برمی‌گردد که این مسئله باعث ناراحتی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس شده است. ضمن اینکه بسیاری از هواداران قرمزهای پایتخت نیز معتقدند رفتار گل‌محمدی نوعی فرار رو به جلو بخاطر از دست دادن قهرمانی است!

وحید قلیچ یکی از پیشکسوتان سرخ‌ها بود که استعفای گل‌محمدی پس از دربی را غیر حرفه‌ای دانسته و ناراحتی خود نسبت به رفتار سرمربی سرخ‌ها را مطرح کرد. او در آخرین مصاحبه خود گفت: "خداحافظی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس؟ این دیگر چه فیلمی‌است؟ یحیی باید بایستد بجنگد. اصلاً آن رفتارهایی که در خلال بازی انجام داد تیم را خراب کرد. به خدا بعد از گلی که تیم استقلال زد، می‌شد دو گل دیگر به این تیم زد. یحیی به جای اینکه بایستد تیم را جمع و جور کند رفته وسط زمین با داور بحث میکند؛ باعث خجالت است. گل وقتی پذیرفته شد هیچوقت دیگر بر نمی‌گردد. این چه رفتارهای بچه‌گانه ای است که گل محمدی انجام می‌دهد؟

 

دیدگاه تان را بنویسید