صحبت های تند حسینی و پرسپولیسی ها علیه داور دربی؛

کمیته انضباطی جرات ندارد به استقلال حرفی بزند/ جلوی تعویض ما را گرفتند تا برایشان فرجی شود!

بازیکنان پرسپولیس موضع تندی علیه داور دربی 98 گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بازیکنان پرسپولیس نسبت به عملکرد داور به خصوص در صحنه منجر به گل استقلال اعتراض کردند.

سید جلال حسینی پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 98 گفت: استقلال بیشتر مستقیم بازی می‌کرد، بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند ولی متاسفانه داور نگذاشت کار ما درست انجام شود. امروز داور خیلی به ضرر ما سوت زد.

وی ادامه داد: وقتی داور عوض می‌شود، همه چیز مشخص است و ما کاری نمی‌توانیم بکنیم. متاسفانه کمیته انضباطی‌ هم وجود ندارد چون فقط برای پرسپولیس کمیته انضباطی وجود دارد. من دوست نداشتم زیاد صحبت کنم ولی وقتی مدیر عامل حریف چند بار کنفرانس می‌گذارد و برای خودش در خصوص هر چیزی صحبت می‌کند، کمیته انضباطی جرات ندارد به آنها حرفی بزند.

حسینی گفت: ما را هر موقع که دلشان بخواهد و بدون اینکه ما را احضار کنند، ما را محروم می‌کنند. زدن این حرف‌ها دیگر تاثیر و فایده‌ای ندارد و آنها هر کاری دلشان بخواهد انجام می‌دهند.  اصلا بحث عدالت نیست. زور کمیته انضباطی به آنها نمی‌رسد. 

مدافع پرسپولیس در خصوص تکلیف قهرمانی ادامه داد: ما کارمان را انجام خواهیم داد. سال‌های گذشته نیز هر کاری خواستند با ما کردند. الان تیم ملی بازی می‌کند، 7 بازیکن قدرتمندش از جمع ماست. هر موقع خواستند ما را محروم کردند. ما 2 سال است با یک مهاجم و مهدی عبدی بازی می‌کنیم. آل کثیر که محروم بود و بعدش مصدوم شد. این‌ها همه‌ چیزی است که هم وزیر و فدراسیون در آن دست دارند.

هنانوف: داور به نفع استقلال گرفت

وحدت هنانوف پس از تساوی یک بر یک دربی ۹۸ پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی تا زمانی که ۱۱ نفره بودیم خیلی خوب بود اما بازی ۱۴ در مقابل ۱۱ خیلی سخت است. بازی تا دقیقه ۸۰ به سود ما بود اما نمی‌دانم چرا داوری همیشه به سود استقلال است‌. به جز گلی که خوردیم هیچ کدام از صحنه های ۵۰-۵۰ را هم به نفع ما نگرفت. مدام به سود استقلال گرفت.

ترابی: استقلال ۱۲ نفره بود!

مهدی ترابی پس از تساوی تیمش در داربی پایتخت، اظهار کرد: به نظرم یک سر و گردن بالاتر از استقلال بودیم و واقعیت این است که حریف ۱۲ نفره بود و زورمان به آنها نرسید.

وی بیان کرد: خدا کند داور با قصد و غرض سوت نزده باشد. مگر می شود در چند صحنه سوت نزند؟ داور در صحنه‌هایی که شاید ۳۰ درصد خطا بود، به نفع استقلال سوت زد.

ترابی گفت: چرا باید برای پرسپولیس به این صورت شود؟ ما مظلوم هستیم و همیشه می خواهند سر پرسپولیس را ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند جبران کند؟ عنوان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم اما همه می دانند که عزم‌شان جزم است تا یک اتفاق هایی بیرون از زمین رقم بخورد.

ترابی درباره عصبانیت گل‌محمدی نیز بیان کرد: عصبانی بود چون داور هر چه سوت بود به سود حریف زد. الان می روند دو تا صحنه در می آورند و می‌گویند خطا نبود. من توپ را از مدافع حریف دزدیدم و بعد پای من را زد، مگر می شود خطا نگرفت؟ اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست.

وی درباره قهرمانی تیمش نیز گفت: ما قول می دهیم که تمام تلاشمان را بکنیم. امروز شرمنده هواداران شدیم. مستحق سه امتیاز بودیم اما وقتی یک دروازه بان دقیقه ۸۵ کارت می گیرد یعنی وقت تلف می کند. همه تلاش‌شان را کردند و در بازی به دنبال گرفتن تساوی از پرسپولیس بزرگ بودند که به آن ها تبریک می گویم.

کامیابی نیا: داور باید بیشتر دقت می‌کرد

کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی پرسپولیس در داربی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داور باید بازی را مدیریت می‌کرد. در صحنه‌ای که گل خوردیم، می‌خواستیم تعویض کنیم و ۱۰ نفره بودیم چون سعید آقایی مصدوم شده بود. به نظر من داوران باید بیشتر دقت می‌کردند. سید علی در صحنه‌های ۵۰ - ۵۰ به نفع استقلال می‌گرفت. کافی بود بازیکنان استقلال روی زمین بیفتند تا خطا بگیرد.

پاکدل: نمی‌خواهند ما قهرمان شویم

حامد پاکدل درباره تساوی دربی 98، اظهارداشت: امسال همه زمین و زمان متحد شده‌اند که پرسپولیس به عنوان قهرمانی نرسد. واقعا امسال شرایط بسیار سختی برای پرسپولیس ایجاد کرده‌اند. به نظرم نتایج در بازی رقم نمی‌خورد و شما ببینید داوری امروز بسیار ضعیف بود و ضعف بازی نداشتن یک داور خوب و مقتدر بود. می‌توانستیم بازی خوب را با 3 امتیاز به پایان ببریم که نشد. امسال همه علیه پرسپولیس شده‌اند که تیم قهرمان نشود و همه در حق پرسپولیس و هواداران ظلم می‌کنند.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه داور اجازه تعویض نداد، گفت: تیم 10 نفره شده اما داور اجازه تعویض نداد. من خودم کنار زمین بودم اما داور حواسش نبود که تیم 10 نفره است. همان موقع گل خوردیم، آیا این داوری است؟ چه کسی باید جواب هواداران را بدهد؟ نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و معلوم است چه کسانی نمی‌خواهند.

آقایی: نگذاشتند تعویض‌ ما انجام شود تا شاید فرجی شود!

سعید آقایی، بازیکن پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: نگذاشتند تعویض ما انجام شود تا شاید برای‌شان فرجی شود.

او درباره اعتراض یحیی گل‌محمدی گفت: این‌ها فکر کنم هدف‌دار است. اعتراض آقای یحیی به جا بود و حق داشت.

پهلوان: برخی چیزها بسیار تابلو بود!

احسان پهلوان درباره تساوی پرسپولیس در داربی اظهار کرد: من در این ۱۰ سال فکر نمی‌کردم بازی به این تابلویی ببینم. برخی چیزها واقعا تابلو بود. من هیچوقت در این ۱۰ سال علیه داوری صحبت نکردم اما برخی چیزها در این بازی تابلو بود.

نعمتی: می‌دانستم گل می‌زنم اما حیف پیروز نشدیم

علی نعمتی پس از تساوی دربی 98 درمورد این بازی اظهار داشت: خوشحالم که در این مسابقه گلزنی کردم و ناراحتم که بازی مساوی شد. از داور بازی انتظار بیشتری داشتیم.

وی ادامه داد: از ابتدای لیگ تمام داوری‌ها به نفع استقلال بود. داور امروز هم خیلی به نفع  استقلال سوت زد و از ابتدای فصل اینگونه بود. امیدوارم در ادامه تعادل برقرار شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر، گفت: با تمام وجود می‌جنگیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. امروز هم بهتر از حریف بودیم و آنها دنبال مساوی بودند.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید در دربی گلزنی کنید یا خیر، تصریح کرد: می‌دانستم که گلزنی می‌کنم. قبل از شروع مسابقه هم همسرم به من پیام داده بود که 100درصد گل خواهم زد، اما حیف که بازی با برد ما تمام نشد.

گوهری: گل استقلال شانسی بود

احمد گوهری پس از تساوی در دربی 98 گفت: خیلی حس خوبی بود که مقابل تماشاگران بازی کردم. امیدوارم هر چه سریع‌تر همه تماشاگران به استادیوم بیایند. 

وی ادامه داد: اصلا در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم. من در حیطه کاری خودم فقط کار می‌کنم و  فقط درباره خودم حرف می‌زنم. 

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: فوتبال همین است. روی یک اتفاق و شانس دروازه باز می‌شود و گل زده می‌شود. فوتبال همین است.

دیدگاه تان را بنویسید