Thank you دردسرساز باشگاه پرسپولیس!

استوری باشگاه پرسپولیس برای خداحافظی از شیری دلیل حاشیه های اخیر سرخپوشان بوده است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یکی از حواشی اخیر تیم پرسپولیس، آنفالو کردن صفحه رسمی این باشگاه توسط بازیکنان این تیم بود.  برای خیلی‌ها این سؤال پیش آمد که چرا این اتفاق رخ داده است. در خبرها آمده بود این اقدام بازیکنان پرسپولیس به دستور سید جلال حسینی کاپیتان تیم بوده است. این خبر درست بود اما اینکه چنین کاری به خاطر بدقولی باشگاه درخصوص مسائل مالی بوده، صحت ندارد. در برخی رسانه های وابسته به جناح رقیب هم نارضایتی از بازگشت رضاییان دلیل این مساله عنوان شده بود که این موضوع نیز درست نبود.

دستور آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه در اتوبوس بازیکنان و هنگام رفتن به فرودگاه مشهد پس از بازی با نساجی مازندران و توسط سید جلال حسینی صادر شده است. دلیل آن استوری تقدیر باشگاه پرسپولیس با کلمه Thank You برای مهدی شیری و بلافاصله پاک کردن آن بوده است.

سید جلال حسینی در جمع بازیکنان گفته است باشگاه پرسپولیس باید تقدیر شایسته ای از مهدی شیری می‌کرد چرا که ۴ سال برای این تیم زحمت کشیده است. بازیکنان هم به دستور کاپیتان پرسپولیس عمل کرده و صفحه اینستاگرامی رسمی باشگاه را آنفالو کردند! البته بعد از رسیدن به تهران و برخی نیز یک روز بعد بلافاصله صفحه رسمی باشگاه در اینستاگرام فالو کردند!

دیدگاه تان را بنویسید