کارشناسی داوری دربی 98+ ویدیو

در دقایق ابتدایی نیمه اول دربی 98 اتفاق مشکوکی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نود و هشتمین داربی پایتخت از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی با حضور ۲۰ هزار هوادار و قضاوت مهدی سیدعلی برگزار شد که نیمه نخست آن با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.

ایسنا نوشت: چهار کارشناس داوری در خصوص قضاوت سیدعلی در نیمه نخست این دیدار حساس نظرات خود را ارائه دادند.

دقیقه ۸؛ برخورد یامگا با گوهری در محوطه جریمه پرسپولیس

نوید مظفری: هیچ خطایی از سمت دروازه‌بان پرسپولیس رخ نداد.

نوذر رودنیل: ادامه بازی درست بود و خطایی رخ نداد.

حسین عسگری: خطایی نبود و ادامه بازی درست بود.

تورج حق‌وردی: خطا صورت گرفته بود و باید پنالتی اعلام می‌شد.

اخطارهای داده شده در نیمه نخست

نوید مظفری: اخطار به تمیروف درست بود اما اخطار به فرجی اشتباه بود. سیلوا به دلیل خطا روی ترابی مستحق دریافت کارت زرد بود.

نوذر رودنیل: تمیروف باید به دلیل خطای شدید و ضربه با آرنج اخراج می‌شد. اخطار فرجی درست بود. خطای سیلوا باید اعلام می‌شد اما کارت زرد لازم نبود.

حسین عسگری: هر دو اخطار داده شده به تمیروف و فرجی درست بود.

تورج حق‌وردی: تمیروف باید به خاطر ضربه با آرنج به بازیکن استقلال، اخراج می‌شد. کارت زرد به فرجی درست بود اما سیلوا، مدافع استقلال به خاطر خطا روی ترابی باید کارت می‌گرفت.

نیمه دوم

حیدر سلیمانی، درباره خطای مشکوک به هند عارف غلامی مدافع استقلال، عنوان کرد: توپ به دست غلامی برخورد کرد اما در ابتدا به سینه او خورد و در خصوص مدافع ادامه بازی که داور اعلام کرد درست بود اما این قضیه در خصوص مهاجم فرق دارد و در هر صورت هند است.

فارس نوشت: این کارشناس داوری درباره اعتراضات یحیی گل‌محمدی و اخراج او، خاطرنشان کرد: گل استقلال درست بود و ژستد در وضعیت آفساید نبود. البته یک مهاجم دیگر استقلال در آفساید بود اما او گل را نزد. اعتراضات یحیی فکر می‌کنم به این خاطر بود که اجازه تعویض به او داده نشد چون او یک مدافع کم داشت و می‌خواست سیدجلال را به بازی بیاورد. او باید اخراج می‌شد که داور به درستی کار را انجام داد.

سلیمانی همچنین درباره اخطارهای داده شده در بازی، گفت: بقیه اعتراضات هم باید کارت زرد داده می‌شد که فکر می‌کنم داور به مطهری کارت زرد داد.

دیدگاه تان را بنویسید