پدر طارمی: شرمنده مهدی هستم/ پنالتی گرفتن عادت بچگی اش است!

پدر طارمی می گوید مهدی می توانسته خیلی زودتر به فوتبال اروپا برود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پدر مهدی طارمی درباره حضور موفق پسرش در پورتو گفت: ما خیلی شرمنده مهدی هستیم. نمی خواهم در این زمینه زیاد صحبت کنم. خیلی افسوس و حسرت می خورم که نتوانستم. از این جنبه خیلی اذیت شدیم که مهدی دیر به اروپا رفت. زمانی که مهدی یازده سالش بود او را به اینجا آوردیم. با مکافات و گرفتاری توانستیم وارد کمپ تیم ملی بشویم. سال 81 مهدی را بردیم که از او تست بگیرند کادر فنی تیم زیر 11 ساله ها برخورد بسیار بدی با ما کردند که هیچ وقت فراموش نمی کنیم.

وی ادامه داد: ما این مسائل را تحمل کردیم چرا که اگر می خواستیم درگیر شویم به مهدی ضربه می خورد. کادر فنی روی تخت دراز کشیده بود به من گفت خودت بیرون برو بچه اینجا باشد. وقتی برگشتم پرسیدم چه شد مهدی گفت ده دقیقه به من بازی دادند. من هم گفتم خدا بزرگ است اشکالی ندارد.

علیرضا طارمی درباره شیوه پنالتی گرفتن مهدی نیز گفت: این عادت بچگی اش بوده است!

علیرضا طارمی زمانی که می خواست احساس خود را در مورد تصویر بوسیدن دستانش توسط پسرش بگوید بغض کردو گفت: دقیق به خاطر ندارم. به نظرم زمانی بود که مهدی طارمی از مسابقات جام جهانی بر می گشت. مردم زیادی به استقبال مهدی آمدند و او را تا میدان رییسعلی دلواری مشایعت کردند. از مهدی طارمی تقدیر کردند. اینجا بود که علیرضا طارمی بغض کرد و سرش را پایین انداخت.

دیدگاه تان را بنویسید