لژیونرهایی برای پر کردن نیمکت!/ تاثیرگذاری ضعیف بازیکنانی ایرانی در اروپا

لژیونرهای فوتبال ایران نتوانستند در ترکیب اصلی تیم های خود به میدان بروند و کاملا شب خاموشی را سپری کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لژیونرهای فوتبال ایران در دیدارهای برگزار شده در اامرات و در فوتبال اروپا برای تیم های خود به میدان رفتند.

پیروزی برنتفورد مقابل برنلی بدون قدوس

از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، برنتفورد میزبان برنلی بود و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد نیمکت نشین بود و به میدان نرفت. هر دو تیم برنتفورد توسط تونی در دقایق 85 و 4+90 به ثمر رسید. برنتفورد با این پیروزی 30 امتیازی شد و در رده پانزدهم قرار دارد. برنلی هم با 21 امتیاز در رده هجدهم ایستاده است.

شکست شباب الاهلی با قائدی و نوراللهی

از هفته نوزدهم رقابت های لیگ فوتبال امارات، شباب الاهلی میزبان الوصل بود و با نتیجه 2 بر صفر متحمل شکست شد. در این بازی مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی از ابتدا در میدان حضور داشتند اما نتوانستند مانع شکست تیم شان شود. شباب الاهلی با این شکست با 30 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. الوصل هم با 26 امتیاز در رده هفتم ایستاده است.

شکست آلتای مقابل قعرنشین بدون نادری

از هفته بیست و نهم رقابت های سوپرلیگ ترکیه، آلتای اسپور میزبان مالاتیا اسپور بود و با یک گل به پیروزی رسید. تک گل این بازی را پایاکسایو در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. محمد نادری بازیکن ایرانی در این دیدار به دلیل اخراج در بازی گذشته، غایب بود. آلتای با این برد 29 امتیازی شد و در رده هفدهم است. مالاتیا اسپور هم با 20 امتیاز قعرنشین است.

توقف هال سیتی در خانه بیرمنگام در غیاب صیادمنش

از هفته سی و هفتم رقابت های لیگ دسته اول انگلیس، هال سیتی میهمان بیرمنگام بود و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی در ترکیب تیمش حضور نداشت و نیمکت نشین بود. هال سیتی با این تساوی با 38 امتیاز در رده بیستم جدول بیست و چهار تیمی لیگ دسته اول انگلیس قرار دارد.

تساوی شارلروا مقابل مچلن در حضور یک نیمه ای قلی زاده

از هفته سی و یکم رقابت های لیگ فوتبال بلژیک، شارلروا میهمان مچلن بود و این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این بازی علی قلی زاده بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 45 تعویض شد. شارلروا با این تساوی 48 امتیازی شد و در رده هفتم قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید