جی پلاس،

شب درخشان طارمی در پرتغال؛ مهدی برای پورتو همه کار کرد+ عکس و ویدیوی گل ها

تیم های پورتو و اسپورتینگ لیسبون در نیمه نهایی جام حذفی پرتغال به مصاف هم رفتند که در نهایت پورتو با درخشش طارمی پیروز میدان شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال پورتو و اسپورتینگ در لیسبون به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان کونسیسائو به پایان رسید. در حالی که اسپورتینگ گل اول را زده بود مهدی طارمی با ضربه پنالتی که خودش گرفته بود بازی را مساوی کرد. چند دقیقه بعد طارمی با یک پاس پشت پای زیبا زمینه ساز گلزنی اوانیلسون شد. پورتو این بازی را با درخشش خیره کننده طارمی برد.

یوونتوس اتفاقی برد!

یوونتوس در شبی که نمایش چندان خوبی نداشته و بیشتر این فیورنتینا بود که روی دروازه حریف خلق موقعیت می‌کرد، در ثانیه‌های پایانی به گل رسیده و در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در خانه حریف به برتری دست یافت.  در شرایطی که به نظر می‌رسید جدال دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند، یوونتوس در دقیقه 91 به شکلی اتفاقی به گل رسید. ارسال خوان کوادرادو از سمت راست به ونوتی برخورد کرده و به طرز عجیبی وارد دروازه فیورنتینا شد تا یوونتوس با خوش شانسی در بازی رفت به برتری دست یابد.

صعود سخت چلسی و برتری لیورپول با ذخیره ها

در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) چلسی در دیداری خارج از خانه میزبان دسته اولی‌اش تیم لوتون تاون را به سختی شکست داد. دقیقه 2 ریس بورک برای لوتون گل زد و سائول نیگس در دقیقه 27 این گل را جبران کرد، اما پنج دقیقه به پایان نیمه نخست هری کورنیک دوباره لوتون تاون را پیش انداخت. در نیمه دوم این تیمو ورنر بود که در دقیقه 68 برای دومین بار کار را به تساوی کشاند و 10 دقیقه بعد از او هم روملو لوکاکو بعد از مدت‌ها دوباره پایش به گلزنی باز شد و گل سوم و پیروزی بخش چلسی را زد.

لیورپول در شبی که بسیاری از ستاره های مهم خود را در ترکیب در اختیار نداشت، با نتیجه دو بر یک نوریچ را شکست داد. در دقیقه 27 لیورپول با ضربه مینامینو به گل اول رسید و در اواخر نیمه اول این بازیکن ژاپنی گل دوم را هم زد. در دقیقه 76 نوریچ توسط راپ به یک گل رسید.

مهدی طارمی پورتو

پورتو مهدی طارمی

پورتو

پورتو

لیورپول

لیورپول

*

دیدگاه تان را بنویسید