نتایج لژیونرهای ایران

حسرت طارمی به خاطر تیر دروازه؛ بیرانوند همچنان چسبیده به نیمکت!+ویدیو

نتایج مسابقات لژیونرهای فوتبال ایران را در ادامه مطلب بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  در هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال پورتو صدرنشین رقابت‌ها در خانه به دیدار ژیل ویسنته رفت. در ابتدای بازی و در دقیقه ۳ کاروالیو از تیم مهمان اخراج شد. نیمه نخست با وجود حملات تیم پورتو با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دقیقه ۶۲ فرناندو ناوارو برخلاف جریان بازی دروازه پورتو را باز کرد اما پورتو در دقیقه ۶۶  این گل را پاسخ داد. ضربه سر مهدی طارمی توپ را در اختیار اوانیلسون و دروازه خالی حریف قرار داد تا مهاجم برزیلی گلزنی کند. به این ترتیب پورتو نتوانست اختلاف خود را با تیم‌های دنبال کننده خود بیشتر کند ولی همچنان بدون شکست در صدر جدول ماند.

در شب پایانی دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر پرتغال بواویشتا با نتیجه 3 بر 2 برابر استرویل پیروز شد. برناردو ویتال (6) و لئوناردو رویز (54 - پنالتی) زننده دو گل استرویل بودند. برای بواویشتا  نیز پتار موسی (20)، رودریگو باروس (49) و لوئیس سانتوس (85) گل زدند. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نیمکت‌نشین بواویشتا در این بازی بود. بواویشتا با کسب این پیروزی 25 امتیازی شد و تا رده دوازدهم جدول 18 تیمی لیگ برتر پرتغال صعود کرد.

یکشنبه‌شب آاِک آتن در خانه پاناتینایکوس 3 بر صفر مغلوب شد و با اندوخته 42امتیازی رده سوم جدول سوپرلیگ یونان را حفظ کرد. کانتالاپیردا (15)، پالاسیوس (18) و ایونیدیس (29) برای پاناتینایکوس گل زدند. کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی که در ترکیب اصلی آاِک حضور داشتند با شروع نیمه تعویض شدند. میلاد محمدی نیز از دقیقه 46 به‌جای حاج‌صفی در ترکیب آاِک قرار گرفت.

در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم پونفرادینا در حالی که برای چهارمین مسابقه پیاپی امیر عابدزاده را درون دروازه داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در استادیوم مونیسیپال دِ سانتو دومینگو به مصاف آلکورکون قعرنشین رفت. یاران عابدزاده که به نظر می‌رسید کار سختی در دیدار مقابل آلکورکون نداشته باشند، در نیمه اول نمایش کاملا برتری داشتند و توانستند به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کنند، اما ثانیه‌هایی پس از شروع نیمه دوم آلکورکون موفق شد به گل اول برسد. آلکورکون قعرنشین که چیزی برای از دست دادن نداشت و در دقیقه ۵۶ هم یک اخراجی داد، با فشار حملات روی دروازه پونفرادینا موفق شد در دقیقه ۲+۹۰ گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا برد یاران عابدزاده از دست برود. پونفرادینا که برد ارزشمند خارج از خانه را از دست داده بود، در دقیقه ۵+۹۰ هم دروازه خود را باز شده دید تا یک نتیجه عجیب رقم بخورد، اما امیر عابدزاده و هم‌تیمی‌های او خوش‌شانس بودند که داور پس از بازبینی ویدئویی گل سوم آلکورکون را مردود اعلام کرد و سوت پایان این مسابقه را به صدا درآورد. تیم فوتبال پونفرادینا با تساوی ۲ بر ۲ در بازی مقابل آلکورکون ۴۸ امتیازی و در جایگاه پنجم جدول لالیگا ۲ اسپانیا ماند و فرصت رسیدن به دو امتیازی تنه‌ریف رده چهارمی را از دست داد.

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا همانند دو دیدار اخیرشان، در مسابقه مقابل آلکورکون هم دو گل دریافت کرد و بیست و چهارمین بازی فصل خود در لالیگا ۲ اسپانیا را انجام داد.

دیدگاه تان را بنویسید