ادعای عجیب ویلموتس؛ بر علیه من توطئه سیاسی شد!

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، پس از برکناری از سرمربیگری تیم الرجاء مراکش ادعای عجیبی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که به واسطه قرارداد عجیب و نجوم خود با فدراسیون ایران زبان زد هواداران این رشته در کشور است، اکنون پس از اخراج از تیم الرجاء مراکش به دلیل کسب نتایج ضعیف، مدعی شد که اخراج او از این تیم فوتبالی نیست و بر علیه وی توطئه سیاسی شده است.

مارک ویلموتس بعد از این برکناری ادعای عجیبی مطرح کرد و در مصاحبه با رسانه‌های بلژیک، گفت: برکناری‌ام از سمت مربیگری در تیم الرجاء بدون شک امری سیاسی بود و علیه من توطئه شد. 3 کاندیدا برای ریاست باشگاه شرکت کردند و در نهایت یکی از این 3 نفر با 70 درصد آراء برنده شد.

وی افزود: اخراج من بعد از پیروزی در لیگ قهرمانان آفریقا انجام شد. چطور من نتیجه گرفتم ولی تصمیم به برکناریم گرفته شد؟ آیا می شود تیمی که نتیجه می گیرد سرمربی اش برکنار شود؟ به نظرم تصمیم به اخراجم کاملا توطئه سیاسی بود. آنها با کمک رسانه ها علیه من سم پاشی کردند و در نهایت تصمیم به برکناری ام گرفتند.

ویلموتس بعد از ایجاد پرونده سنگین غرامت برای فدراسیون فوتبال ایران دو سال بیکار بود. این مربی بلژیکی 3 ماه پیش هدایت الرجاء مراکش را برعهده گرفت ولی دوباره برکنار شد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید