استیلی سرپرست تیم ملی شد

پیشکسوت نام آشنای فوتبال ایران، به عنوان سرپرست جدید تیم ملی انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، پس از استعفای مجتبی خورشیدی از سمت سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران،‌حمید استیلی پیشکسوت و ستاره اسبق تیم ملی جایگزین او در این سمت شد. استیلی سابقه گل‌زنی بری تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارد که معرو‌ف‌ترین گل او نیز با ضربه سر مقابل آمریکا به ثمر رسید.

ورزشه سه نوشت: حمید استیلی که سابقه حضور در جام جهانی و گلزنی برابر آمریکا را در کارنامه دارد، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست جدید تیم ملی انتخاب و جانشین مجتبی خورشیدی شد.

بازیکن اسبق تیم‌های پاس تهران و پرسپولیس که مدت‌ها نیز بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار داشت، بعد از تجربه حضور در پست سرمربیگری تیم‌های شاهین بوشهر، پرسپولیس، راه آهن ملوان و تیم المپیک ایران، اکنون در تازه‌ترین تجربه خود به عنوان سرپرست کار را در تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی دنبال خواهد کرد.

استیلی که اکنون جانشین مجتبی خورشیدی شده است، در اولین اردوی تیم ملی در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ حاضر خواهد شد و به صورت رسمی معارفه و کارش را استارت خواهد زد.

این اولین تجربه سرپرستی حمید استیلی در دوران ورزشی‌اش خواهد بود و او که پیش از این جزوی از اعضای تیم ملی ایران در جام جهانی 98 بود، در جدال با آمریکا زننده یکی از گل‌های تیم ملی در این بازی لقب گرفت و اکنون باید دید در سمت جدید خود چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید