جی پلاس

ناگفته مربی تیم ملی از اختلاف کی روش و رحمتی: کارلوس منتظر عذرخواهی نشسته بود

دستیار اسبق کی روش اعلام کرد که کارلوس کی روش منتظر عذرخواهی رحمتی بود تا او را به تیم ملی برگرداند اما این اتفاق رخ نداد.

لینک کوتاه کپی شد

امید نمازی مربی اسبق تیم ملی و دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران درباره مقایسه کنار گذاشتن رحمتی و طارمی به جی پلاس گفت: مشکلی با رحمتی پیش آمد اما قابل مقایسه با طارمی نیست. مصاحبه رحمتی بد بود و در آن مقطع کی روش را زیر سوال برد. رحمتی گفت که کی روش نفر اول نیست و نفر دوم بوده است. کی روش هم با تیم های آفریقای جنوبی و پرتغال به جام جهانی رفته بود. مربی کوچکی نبود. کی روش تنها چیزی که از رحمتی خواسته بود این بود که همانطور که از او انتقاد کرد و جایگاه کی روش را زیر سوال برد، به همان شکل در برنامه نود، یک عذرخواهی کوچک از این مربی انجام دهد یا بگوید پشیمان است. 

او درباره تلاش ها برای آشتی رحمتی و کی روش اظهار کرد: خیلی سعی کردیم. من و منصوریان با فردوسی پور صحبت کردیم. می خواستیم از رحمتی درباره بد حرف زدن با کی روش بپرسد و او هم یک عذرخواهی انجام دهد اما مهدی رحمتی هیچ وقت عذرخواهی نکرد. ما (کی روش و دستیارانش) کنار هم نشسته بودیم و برنامه را تماشا می کردیم. کی روش فقط دنبال عذرخواهی بود. اگر رحمتی عذرخواهی می کرد او را بر می گرداند ولی این اتفاق رخ نداد. خوشبختانه رحمان احمدی خوب کار کرد و شانس آوردیم و تیم به جام جهانی رفت. نبود رحمتی می توانست برای تیم کی روش سنگین تمام شود. 

دیدگاه تان را بنویسید