به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز دوشنبه در نشست با ورزشکاران و اعضای سازمان های مردم نهاد شهرستان های جنوبی استان بوشهر در عسلویه افزود: این در حالی است که 6 سال پیش که دولت تدبیر و امید هنوز روی کار نیامده بود، همه دنیا حامی آمریکا و علیه ایران بودند.
وی بیان کرد: تهدیدها، تحریم ها و مشکلاتی در این حوزه همواره مانعی فراروی توسعه ایران بود که با تدبیر دولت روحانی با قدرت های بزرگ غربی و شرقی دنیا طی 30 ماه به مذاکره نشستیم و زمینه تعامل منطقی با حفظ منافع ملی فراهم شد و کشور از حالت جنگ و تهدید بیرون آمد.
سلطانی فر ادامه داد: امروز وقتی رئیس جمهور زورگوی آمریکا به صراحت بیان داشته منافع ما در برجام تامین نشده نشان از موفقیت ایران در برجام است.
وی ادامه داد: دستاوردهای برجام هنوز هم وجود دارد و حداقل 6 قطعنامه کمرشکن شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی ایران بطرف شده است.
وی گفت: با این وجود امروز شاهد یک سری مشکلات اقتصادی در سطح کشور هستیم که با درایت و برنامه ریزی باید برای حل آنها تلاش کنیم.
سلطانی فر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ورزش در جامعه امروز ابزاری مهم و موثر برای سالم سازی جامعه و پرکردن اوقات فراغت است.
وی ادامه داد: وقتی تیم ملی فوتبال ایران پس از صعودی مقتدرانه راهی جام جهانی شد عده ای خیال می کردند ایران در گروه سخت خود زنگ تفریح می شود ولی همگان دیدند که ایران با افتخار آفرینی های خود ارمغان آور شور و نشاط در بین مردم شد.
سلطانی فر افزود: امروز 16 تیم لیگ برتری از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سایر تیم ها با اعتبار حدود پنج هزار میلیارد ریال در پر کردن اوقات فراغت 50 میلیون نفر در استان های دارای تیم لیگ برتری نقش پررنگی ایفا کرده است.
وی گفت: بخش اعظمی از این بودجه تیم های لیگ برتری خارج از اعتبارات دولت و بر دوش مردم و بخش خصوصی است که توانسته نقش قابل توجهی در ایجاد شور و نشاط در کشور ایفا کند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.