حاشیه‌ های مورینیو تمامی ندارد + عکس

ژوزه مورینیو باز هم جنجال آفرید و این بار با شوت کردن توپ و واکش به تصمیمات داور، از زمین اخراج شد تا حاشیه‌های او در مستطیل سبز همچنان ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مورینیو هر جا برود، اتفاقات عجیب و غریب هم در آنجا رخ می‌دهد. سرمربی رم ایتالیا دیشب هم حرکات عجیبی داشت و در نهایت خاراج شد!

در چارچوب بازی‌های هفته بیست و ششم سری آ، تیم فوتبال رم میزبان هلاس ورونا بود و در پایان با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد. ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم در وقت‌های اضافه به دلیل اشاره به داور از زمین اخراج شد.

در وقت‌های اضافه این دیدار مورینیو به دلیل عصبانیت ضربه محکمی به توپ زد و در ادامه با دستان خود به داور مسابقه تلفن را نشان داد که همین امر باعث شد تا او از زمین مسابقه اخراج شود و بازی بعدی تیمش را از دست بدهد. 

ژوزه مورینیو

آنتونین باراک و آدرین تامز در دقایق ۵ و ۲۰ برای هلاس ورونا گلزنی کردند. کریستین ولپاتو و ادواردو بووه هم در دقایق ۶۵ و ۸۴ برای رم گلزنی کردند.

رم در دیدار بعدی خود در لیگ باید برابر اسپتزیا قرار گیرد و باید دید در نهایت تیم مورینیو می‌تواند سهمیه رقابت‌های اروپایی را برای فصل بعد به دست بیاورد یا خیر. رم هم‌چنین در لیگ کنفرانس اروپا نیز حضور دارد و توانسته به مرحله حذفی راه یابد.

با این نتیجه رم با ۴۱ امتیاز در رده هفتم ایستاد و هلاس ورونا با ۳۷ امتیاز در جایگاه نهم باقی ماند.

دیدگاه تان را بنویسید