گزارش جی پلاس از حواشی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

صدای مجیدی به خاطر پوست موز بلند شد؛نویدکیا مغانلو را ناراحت کرد!+عکس و ویدیو

مهم ترین حواشی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال را در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال هشت مسابقه برگزار شد که حواشی مهم این دیدار ها را در ادامه می خوانید.

 

حواشی تراکتور - استقلال

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عزیز آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، نادر محمدی، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و رضا دهقانی

* پرچم بزرگ قرمز روبروی جایگاه روی سکوها نصب شده که یاشاسین تراختور ۱۹۷۰ همراه با لوگوی باشگاه تراکتور روی آن حک شده است.

*پیش از شروع بازی موسیقی آذری در ورزشگاه پخش شد.

* امروز پیش از آغاز بازی مراسمی جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 29 بهمن سال 1356 برگزار و فاتحه‌ای برای شادی روح این شهیدان در ورزشگاه قرائت شده و به احترام مقام والای این شهیدان، یک دقیقه سکوت در ورزشگاه برگزار  شد.

* یاد و خاطره مرحوم کریم صادقی عکاس ورزشی تبریز که به تازگی به رحمت خدا رفته است، پیش از بازی گرامی داشته شد. به همین منظور  عکس وی نیز آماده و برای ادای احترام در ورزشگاه نصب شده است.

*باشگاه تراکتور از سعید مهری  بازیکن سابق خود که در استقلال است تجلیل به عمل آورد.

*هنگامی که سرمربی استقلال تصمیم داشت روی نیمکت تیمش بنشیند روی نیمکت تیم استقلال  پوست موز  بود که فرهاد مجیدی به این موضوع به شدت اعتراض کرد و از بازیکنان و اطرافیانش شاکی بود که چه کسی پوست موز را آنجا انداخته است!

* در اواسط نیمه اول نورافکن ورزشگاه روشن شد.

*رضا دهقانی پیش از شروع بازی از فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال رخصت خواست و در جریان بازی با وی خوش و بش کرد.

*  بر خلاف بازی های قبلی تراکتور، این بار عکاسان به صورت برابر پشت دروازه دو تیم مستقر شده اند.

*در بین دو نیمه محمد مسلمی پور بازیکن تیم تراکتور با یکی از عوامل کنار زمین درگیر شد که اگر دخالت مسئولان نبود این درگیری به دعوای فیزیکی می‌کشید.

* بعد از گل امیر حسین حسین زاده فرهاد مجیدی با سرعت تا نزدیکی پرچم کرنر رفت تا در شادی بازیکنان تیمش شرکت کند. تمام نیمکت نشینان این تیم بعد از گل در جشن شادی گل حسین‌زاده شرکت کردند.

photo_2022-02-18_12-37-39 پوستر استقلال برای بازی با تراکتور
photo_2022-02-18_11-26-00 پوستر باشگاه تراکتور برای بازی با استقلال

 

حواشی پرسپولیس و آلومینیوم اراک

 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی و مهدی عبدی

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، امیر نوری، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، پوریا آریاکیا، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات، مهرداد بایرامی و محمود قائدرحمتی.

*رامین رضاییان که پس از بازگشت به تیم پرسپولیس برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفته بود، پس از ورود به زمین برای گرم کردن بدن خود،برخلاف سایر نفرات استوک اضافه اش به رنگ صورتی را در کنار زمین قرار داد و پس از لحظاتی برای ارسال سانتر به روی دروازه از آن استفاده کرد.

* رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همراه با محمود خوردبین، مشاور خود در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور یافت.

* اعضای کادرفنی پرسپولیس که پس از شروع تلاوت قرآن وارد زمین شدند، برای احترام به این اقدام، دقایقی کنار نیمکت آلومینیوم ایستادند و پس از اتمام تلاوت آیات قرآن خوش و بش گرمی با رسول خطیبی و دستیارانش خوش و بش کردند.

* حامد لک، وحید امیری، احسان پهلوان، کمال کامیابی نیا و سعید آقایی قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت آلومینیوم رفتند و از خطیبی رخصت گرفتند. همچنین وحید محمدزاده هم که در ذوب آهن زیرنظر یحیی گل محمدی بازی کرده با وی خوش و بش داشت.

اعلام خطای مهدی ترابی در دقیقه ۶ روی بازیکن آلومینیوم، سبب اعتراض شدید وی به سعید قاسمی، کمک داور اول مسابقه شد‌.

*پس از آفساید اعلام شدن گل وحید امیری از دقیقه ۱۵ این بازیکن در گفت و گو با مهدی عبدی، صحت تصمیم کمک داور را تایید کرد.

*اعلام نشدن خطا روی بازیکن آلومینیوم در دقیقه 35 سبب اعتراض شدید خطیبی به کمک داور اول شد.

*در دقیقه 39 کمک داور در صحنه ای مشکوک آفساید مهرداد بایرامی را اعلام کرد که این موضوع هم با واکنش منفی کادرفنی آلومینیوم همراه شد.

*ادامه اعتراض های خطیبی به تصمیمات داوری پس از اعلام خطای روی بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۴۵ سبب شد پیام حیدری با آمدن به کنار زمین، وی را با کارت زرد جریمه کند.

*بین دو نیمه برخی افراد حاضر در جایگاه با خوردبین و‌ درویش عکس یادگاری گرفتند.

photo_2022-02-18_16-04-04 پوستر باشگاه پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم

 

طرح موزاییکی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس

 

حواشی نفت مسجد سلیمان - پدیده

*تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان با حضور در فضای اطراف ورزشگاه بهنام محمدی به تشویق تیم محبوبشان پرداختند.

*پیمان میری، مهدی هاشمی نژاد، حسن مرادی فر و ایمان رازانی 4 بازیکن جدید نفت مسجدسلیمان هستند که کارت بازی آن‌ها به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی صادر نشده است.

*در تیم پدیده، میلادفراهانی(دروازه‌بان) با شماره78، فردین رابط با شماره42، مرتضی حسین زاده با شماره47، محمدرضا فلاحیان با شماره 48 و رحمان جعفری با شماره60 بازی می‌کنند. همچنین در تیم نفت مسجدسلیمان هاتف نادری با شماره99 بازی می‌کند و روی نیمکت این تیم نیز احمدالجبوری با شماره72، سینا خادم پور با شماره66 و میلاد باقری با شماره44 حضور دارند.

*داود سیدعباسی سرمربی تیم پدیده به علت محرومیت روی نیمکت این تیم حضور ندارد.

*سیستم صوتی صفایی داور وسط دچار مشکل شد به همین خاطر او بازی را ببرای مدت کوتاهی متوقف کرد و با همراهی عطایی کمک اول این بازی، هدفون را جدا کرد و به داور چهارم تحویل داد.

*رحمان جعفری پس از اینکه در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان قرار گرفت با او عبور از پورمحمد تنها دروازه خالی حریف را پیش رو داشت اما با دقتی تمام توپ را به بیرون زد تا افسوس نیمکت نشینان پدیده را در پی داشته باشد. پس از این اتفاق محمود فکری با عصبانیت به انتقاد از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

*سید مهدی سیدصالحی سرپرست تیم فوتبال پدیده مشهد در اواسط نیمه اول با یک تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه شهید بهنام محمدی درگیری لفظی پیدا کرد.

*گفته می‌شود کارت بازی تیتو اوکلو بازیکن سودانی تیم پدیده به دلیل نداشتن 4 بازی ملی صادر نشده است. نام دیگر بازیکن سودانی پدیده که وارد ایران شده بود نیز در لیست بازی امروز قرار ندارد.

*ورناصری نماینده مجلس به همراه مدیرکل بنیاد آثار دفاع مقدس خوزستان برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شد.

حواشی گل گهر و نساجی

* علی اصغر عاشوری، سعید صادقی و محمدرضا خان زاده با ساکت الهامی قبل از بازی خوش و بش کردند.

* در نیمه اول ۳ خطای مشکوک به پنالتی برای گل کهر و یک خطای مشکوک به پنالتی برای نساجی پیش آمد که در همه صحنه ها داور ادامه بازی اعلام کرد.

* این صحنه‌ها با اعتراض شدید نیمکت دو‌تیم همراه بود و منجر به کارت زرد برای دو نفر از اعضای کادر فنی گل گهر شد.

* بعد از پایان سوت بازی امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر به وسط زمین رفت و نکاتی را به شایان مصلح گفت.

حواشی سپاهان و هوادار

* پیش از شروع بازی رضا عنایتی سرمربی هوادار تهران به سمت محرم نویدکیا رفت و با سرمربی سپاهان خوش و بش کرد.

* محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در جایگاه ویژه حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

* بین دو نیمه بازیکنان ذخیره هوادار به داخل زمین آمدند و به گرم کردن پرداختند.

* در حالی که به دلیل شیوع کرونا این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود عده‌ای از نوجوانان از پشت نرده‌های ورزشگاه بازی را تماشا می‌کنند.

* در دقیقه 63 مسابقه و هنگامی که مغانلو از بازی خارج شد وی با حالتی ناراحت با محرم نوید کیا صحبت کرد، سرمربی سپاهان که در یکقدمی مهاجم تیمش قرار داشت صورت خود را برگرداند و با چهره‌ای ناراحت به وی بی توجهی کرد که باز هم مغانلو از این حرکت ناراحت شد و در حالی روی نیمکت تیمش نشست که با چهره‌ای درهم مشغول غرولند و صحبت با نیمکت نشینان تیمش بود.

* در دقیقه 67 بازی مهرداد بشاگردی دروازه بان هوادار با مصدومیت روبرو شد و تیم تهرانی مجبور شد که وی را تعویض کند.

دیدگاه تان را بنویسید