هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

توقف آلومینیوم و شکست ذوب آهن؛ فکری نیامده باخت+ جدول

با انجام چهار دیدار رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ادامه پیدا کرد

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام چهار دیدار دیگر ادامه پیدا کرد و تیم ها به تعطیلات نیم فصل رفتند.

تراکتورسازی صفر- گل گهر صفر

بازی گرم دو تیم در هوای سرد تبریز برنده نداشت. در این دیدار علاوه بر موقعیت های نسبتا زیاد گلزنی که از دست رفت مسائل حاشیه ای وجود داشت. کی روش استنلی بازیکن گل گهر در یک صحنه بازیکن تراکتور را بیرون از زمین هل داد که این مساله باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم داشت و در نهایت با دخالت داور و دادن اخطار ماجرا فیصله یافت. تساوی بدون گل دو تیم البته از نظر جدولی چندان به درد هیچ یک نخورد. سیرجانی ها در میانه جدول ماندند و تراکتور هم از رده های پایینی جدول جدا نشد.

نفت مسجد سلیمان یک - پیکان 2

حضور مجدد فکری روی نیمکت هم باعث نشد که نفتی ها از بحران خارج شوند. به نظر می رسد مسجد سلیمان برای حفظ سهمیه لیگ برتر کار سختی داشته باشد. ثابت ایمانی و حقدوست برای پیکان و روستایی برای نفت در این دیدار گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک 2 - پدیده 2

شاگردان خطیبی می توانستند در خانه با کسب 3 امتیاز دیگر و رسیدن به رتبه چهارمی جدول راهی تعطیلات شوند. اما پنالتی اواخر بازی دو امتیاز حساس را از ایرالکو گرفت. پدیده البته با این تساوی باز هم در رده انتهایی جدول باقی ماند.

ذوب آهن صفر - نفت آبادان یک

دیگر تیم نفتی یعنی صنعت نفت آبادان در اصفهان دست به کار بزرگی زد و با یک گل به برتری رسید. نفتی ها با این پیروزی از نیمه پایینی جدول خارج شدند. تک گل بازی را طالب ریکانی به ثمر رساند که یکی از زیباترین گل های هفته بود. ذوبی ها در این دیدار بیش از یک ساعت با اخراج شبانی ده نفره کار را دنبال کردند.

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر پس از انجام بازی های ملی برگزار خواهد شد و تیمها در این مدت تعطیلات نیم فصل را پیش رو دارند.

جدول لیگ برتر در پایان هفته شانزدهم

جدول هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدگاه تان را بنویسید