جی پلاس؛

حواشی هفته چهاردهم لیگ برتر| عصبانیت گل‌محمدی از گل به خودی/ دانشگر محروم شد +عکس و ویدیو

هفته چهاردهم لیگ برتر با برگزاری 8 بازی پیگیری شد. حواشی این دیدارها را در این گزارش می خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های لیگ برتری امروز (شنبه) از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان خود رفتند.

حواشی دیدار پدیده و پرسپولیس

ترکیب پدیده : سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، مهدی شریفی، حسام پورهاشم، مسعود زائر، رحمان جعفری

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر

در دقیقه 50 عیسی آل کثیر دچار مصدومیت شد و با مهدی عبدی تعویض شد.

در جریان بازی مجتبی بیژن و سعید آقایی با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند.سیامک نعمتی با بازیکن پدیده برای دریافت توپ از ناحیه سر با هم برخورد داشتند که پزشکان به داخل زمین آمدند. احسان حسینی بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی پدیده پس از گل تیمش خوشحالی کرد. یحیی گل محمدی پس از دریافت گل که گل به خودی بود، به شدت عصبانی شد.رضا اسدی، بازیکن پرسپولیس هنگام زدن ضربه آزاد با بازیکنان پدیده درگیری فیزیکی پیدا کرد. سید مهدی سید صالحی در صحنه ای که معتقد بود باید برای تیمش خطا گرفته می‌شد به ناظر بازی اعتراض کرد.

باشگاه پدیده در پوستر پیش از بازی مقابل پرسپولیس، ستاره لوگو این تیم را حذف و از تصاویر احسان حسینی و محسن ربیع خواه بازیکناه سابق پرسپولیس در پوستر خود استفاده کرد.

پوستر پدیده

پوستر پرسپولیس برای دیدار با پدیده

پوستر پرسپولیس

 

حواشی دیدار استقلال و مس رفسنجان

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشا

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رودی ژستد، محمد دانشگر، سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده.

ویدیویی از آمادگی چمن ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار امروز استقلال و مس رفسنجان منتشر شد.

پوستر آبی ها برای دیدار با مس رفسنجان

پوستر استقلال

اعتراض مجیدی و خوشحالی عجیب منشا/ شوخی دو استقلالی با گلزن مس

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نیمه اول در چندین نوبت به تصمیمات داور مسابقه معترض شد .

حاشیه بازی استقلال و مس رفسنجان| اعتراض مجیدی و خوشحالی عجیب منشا/ شوخی دو استقلالی با گلزن مس

* پیش از شروع مسابقه آرمان رمضانی و آرش رضاوند به سمت محمد ربیعی رفته و با وی خوش و بش کردند.همچنین سیاوش یزدانی و محمد دانشگر با مهدی کیانی عکس یادگاری گرفتند.

* در دقیقه 8 مسابقه محمد ربیعی به تصمیم داور معترض شد و به همین دلیل ترابیان به سرمربی مس رفسنجان تذکر جدی داد.

* کوین یامگا بعد از به ثمر رساندن گل برای استقلال نزد فرهاد مجیدی رفت و خوشحالی‌اش را با سرمربی استقلال تقسیم کرد.

* در دقیقه 25 مسابقه سیاوش یزدانی بر سر مهاجمان تیمش فریاد زد و خطاب به آنها گفت اجازه ندهید مدافعان مس پاس بلند بدهند.

* به هنگام اعلام ضربه پنالتی برای مس رفسنجان دانشگر و یزدانی با گادوین منشا شوخی کردند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی مس بازیکنمان این تیم خوشحالی عجیبی با منشا انجام داده و به سمت دوربین‌های عکاسان رفتند و سر و صدای زیادی ایجاد کردند همچنین نیکمت‌نشینان تیم استقلال به حرکت منشا بعد از گل واکنش نشان دادند.

* فرهاد مجیدی در یک صحنه اعتقاد داشت روی سبحان خاقانی خطا صورت گرفته اما داور این صحنه را به سود مس اعلام کرده به همین دلیل او به ترابیان اعتراض  کرد.

*در بین دو نیمه بازیکنان ذخیره مس رفسنجان همگی مشغول گرم کردن شدند و از استقلال تنها ارسلان مطهری این کار را انجام داد.

*محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال امروز مقابل مس رفسنجان کارت زرد دریافت کرد و از بازی بعدش تیمش محروم شد.

* استقلال که در ۱۳ بازی گذشته گلی در ورزشگاه آزادی نخورده بود، رکورد خود را از دست داد و منشا با گلزنی از روی نقطه پنالتی این رکورد را از آبی پوشان گرفت.

* بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال محمد ربیعی به شدت به دا‌ور اعتراض کرد و خطاب به ترابیان گفت: خطایی که گرفتید اصلا پنالتی نبود،من صحنه را دیدم و اصلا خطایی انجام نشد. ربیعی قبل از این صحنه با خنده های عجیب مقابل دوربین ها اعتراض خود را نشان داد.

* در دقیقه ۶۷ بازی نیمکت نشینان مس با عوامل استقلال روی سکوها درگیری لفظی پیدا کردند. تعدادی از سکونشینان مس با صدای بلند خطاب به ناظر بازی اعتراض خود را بابت فریادهای نیمکت نشینان استقلال اعلام کردند.

دیدگاه تان را بنویسید