جی پلاس

بمب سوال برانگیز پرسپولیس؛ علت قرارداد کوتاه مدت رامین رضاییان چیست؟

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در شرایط عجیب و غریبی به این تیم پیوسته که سوالات زیادی را برای هواداران و مخاطبان این تیم ایجاد می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یحیی گل محمدی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به اهداف خود نرسیده بود، توانست با استفاده از علاقه رضاییان به پرسپولیس، او را به اردوگاه تیمش بیاورد و حالا شماره 23 سابق، با خالی شدن دفاع راست، باز هم از حاشیه و گوشه کنار فوتبال ایران، وارد متن می شود.

این توافق شاید برای هر دو طرف، خوب بود؛ پرسپولیس به رضاییان نیاز داشت و این مدافع نیز برای جلب توجه و شاید کسب جایگاهی در تیم ملی، به تیم سابقش و جو هواداری سرخپوشان نیازمند است.

شاید بتوان روی خرید رامین رضاییان برچسب بمب دیرهنگام زد اما یک نکته عجیب در این قرارداد وجود دارد؛ آن هم مدت زمان کوتاه قرارداد رضاییان با پرسپولیس است!

رامین در شرایطی به پرسپولیس برگشته که فقط نیم فصل با سرخپوشان قرارداد بسته و تابستان بازیکن آزاد خواهد بود! نگاهی به خریدهای اخیر استقلال و هر تیم دیگری نشان می دهد که اکثر خریدهای بزرگ این تیم ها بیش از دو سال و نیم است اما رضاییان از قاعده مستثنی بود.

چه دلیلی می توانسته باعث قرارداد کوتاه مدت پرسپولیس با رضاییان شود؟ آیا مشکلی در یکی از دو طرف این توافق وجود داشته که چنین مدت زمان کوتاهی را در برگه قرارداد گنجانده است؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص زمان قرارداد و نحوه دریافت رضایت‌نامه رضائیان گفت: در حال حاضر رضایت رضائیان را گرفتیم و قراردادش را 6 ماهه امضا کردیم تا برای نیم‌فصل دوم آزاد شود. پس از اتمام این مدت بار دیگر با رضائیان وارد مذاکره خواهیم شد. در مورد مبلغ رضایت‌نامه هم با کارگزار باشگاه توافق کردیم  و تعهدات را انجام داد تا بتوان رضائیان را جذب کنیم!

از آنجا که در تیم های ایرانی اصلا به مدت زمان قرارداد براساس کیفیت و سن و سال بازیکنان اهمیت داده نمی شود، سوال اساسی به انگیزه و هدف رضاییان بر می گردد که مدت زمان بسیاری است از تیم ملی دور مانده؛ آن هم در شرایطی که ایران به جام جهانی صعود کرده و حالا او این فرصت را دارد که با دیده شدن در پرسپولیس جایگاه خود را از در تیم ملی پس بگیرد.

از سوی دیگر، علت اصلی پیوستن رضاییان به پرسپولیس، افت این بازیکن در قطر بود. رامین در فصل جاری شباهتی به دو سه فصل گذشته نداشت و در نتیجه در السیلیه هم خواهان نداشت.

با در نظر گرفتن این قرارداد کوتاه مدت، آیا می توان پاسخ را در این یافت که مدافع راست جدید پرسپولیس از تیم جدیدش به عنوان نردبانی برای رسیدن به یک قرارداد مالی و همینطور جایگاه بهتر در تیم ملی استفاده کرده است یا خیر؟

دیدگاه تان را بنویسید