گزارش جی پلاس؛ هوادار یک - استقلال ۲

بازی بی کیفیت و پرحاشیه کرج را استقلال برد +عکس و ویدیوی گل ها/ حواشی و جدول

تیم های هوادار و استقلال از بازی معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 17 به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم های استقلال و هوادار در تک بازی باقی مانده هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که این مسابقه بی کیفیت با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید تا آن ها با 38 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ باشند.

گزارش بازی

در دقیقه 10 در حالی که روی یک حرکت ترکیبی بین قاسمی نژاد و رودی ژستد، قاسمی نژاد در محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، مدافع هوادار با بی احتیاطی موجب سرنگونی او شد که با تصمیم داور ضربه پنالتی اعلام شد که رودی ژستد با آرامش خاصی، ضربه را در خلاف جهت شیرجه بشاگردی به گل تبدیل کرد. دقیقه 39 بعد از زدن چند کرنر و حملات پردامنه هوادار،ارسال زمینی و محکم سید محمد حسینی مدافع هوادار در درون محوطه را محمدجواد محمدی به خوبی قطع کرد تا بعد از گلزنی به پرسپولیس، این بار دروازه استقلال را هم باز کرده و کار را به تساوی بکشاند. در دقیقه 84 روی ارسال عالی مهدی پور از نقطه کرنر، امیرارسلان مطهری با پرشی تماشایی و ضربه سری محکم دروازه هوادار را باز کرد.  در دقایق پایانی این دیدار سیاوش یزدانی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. این اخراج باعث شد لحظات پرفشاری برای شاگردان فرهاد مجیدی در چند دقیقه پایانی رقم بخورد. استقلال این بازی را 2 بر یک برد.

5145

عکس های بازی استقلال و هوادار

استقلال هوادار وریا غفوری

استقلال هوادار سید حسین حسینی

استقلال هوادار

استقلال هوادار

استقلال هوادار

استقلال هوادار

استقلال هوادار

رودی ژستد

رودی ژستد

رودی ژستد

ویدیوی گل ها

 

گل دوم استقلال به هوادار توسط ارسلان مطهری در دقیقه 84

گل اول هوادار به استقلال توسط حسینی در دقیقه 40

گل اول استقلال به هوادار از توسط ژستد از روی نقطه پنالتی در دقیقه 10

حواشی دیدار هوادار و استقلال

نیم ساعت پیش از آغاز این بازی، شلوغی عجیبی کنار زمین مشاهده می‌شود؛ افرادی که به نظر می‌رسد مسئولیتی در استادیوم ندارند، در این ورزشگاه حضور پیدا کردند تا با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند.

همچنین با وجود ممنوعیت حضور تماشاگران، تعدادی تماشاگر در استادیوم حضور داشتند.

کوین یامگا که به علت محرومیت نمی‌توانست در این بازی به میدان برود، در استادیوم حضور پیدا کرده تا این بازی را از نزدیک تماشا کند. این بازیکن در شلوغی کنار خط با برخی عکس یادگاری گرفت.

در جایگاه خبرنگاران، وضعیت مناسبی دیده نمی‌شود. مقداری خرده شیشه در جایگاه خبرنگاران وجود دارد و آب گرفتگی در برخی نقاط جایگاه دیده می‌شود. نکته عجیب‌تر ماجرا این که برخی هواداران در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرده‌اند!در جایگاه خبرنگاران، وضعیت مناسبی دیده نمی‌شود. مقداری خرده شیشه در جایگاه خبرنگاران وجود دارد و آب گرفتگی در برخی نقاط جایگاه دیده می‌شود. نکته عجیب‌تر ماجرا این که برخی هواداران در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرده‌اند!

62171268

62171247

62171240

دیدگاه تان را بنویسید