بازدید صالحی امیری از اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی قایقرانی بازدید کرد .

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی صبح امروز (دوشنبه 11 بهمن) از اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان قایقرانی بازدید کردند.

 صالحی امیری در دیدار با ملی پوشان قایقرانی ابراز داشت: رئیس فدراسیون قایقرانی از مدیران زحمتکش و فعال ورزش کشور بوده است و  هدف از حضور ما در کنار شما اینست که قدردان زحمات شما باشیم و از نزدیک از کمبودها و مشکلات شما مطلع شویم و در صدد رفع آن برآییم.

وی در ادامه گفت: قایقرانی یکی از امید های ما در هانگژو است و در حد توان از فدراسیون حمایت می کنیم، نگاه ما و وزارت ورزش و جوانان حمایتی است تا شما دغدغه ای نداشته باشید و هدف از حضور ما در اینجا و بازدید از اردوی آماده سازی قایقرانی برای بازیهای آسیایی هانگژو حمایت از شماست.

صالحی امیری گفت: نگاه دولت و وزارت ورزش حمایتی است و هر چه در توان دارند انجام می دهند اما شرایط کشور و این تحریم های ظالمانه را هم باید درک کنیم؛ البته هر آنچه در توان داریم به این فدراسیون کمک می کنیم و نگرانی از این بابت نداشته باشید چرا که در کوتاه مدت تا بازیهای آسیایی هانگژو و بلند مدت المپیک پاریس جزو فدراسیون های اصلی و تحت حمایت ماست.

در ادامه جمعی از بازیکنان ضمن قدردانی از حضور رئیس کمیته ملی المپیک در اردو عنوان داشتند این بازدید ها ما را دلگرم تر می کند و خواستار حمایت بیشتری هستیم. این ورزشکاران همچنین برخی مشکلات و دغدغه های خود را نیز مطرح کردند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی هم از حمایت های دکتر صالحی امیری تقدیر کرد و به بیان برنامه های آماده سازی تیم های ملی قایقرانی و همچنین برخی دغدغه های خود پرداخت.

 

دیدگاه تان را بنویسید