بازدید صالحی امیری از تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک و بازدید از تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان، با کادرفنی و اردونشینان این تیم به گفتگو پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، صالحی امیری در جریان این بازدید خطاب به حاضرین گفت: تیم های ملی کشتی ناشنوایان را بدون شک باید جزوی از رشته های ورزشی موفق و مدال آور در رویدادهای بین المللی محسوب کرد.

وی افزود: نگاه ما در کمیته ملی المپیک به این رشته ورزشی کاملاً حمایتی بوده و بین شما عزیزان که بارها باعث احتزاز پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران شده اید با دیگر رشته های ورزشی تفاوتی قائل نیستیم.

در ادامه و پس از صحبت های تعدادی از اعضای کادرفنی و ورزشکاران این تیم که با کمک مترجم ناشنوایان حاضر در اردو به بیان دغدغه های اصلی خود پرداختند، دکتر مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان و علی اشکانی سرمربی تیم، در خصوص شرایط آماده سازی و برگزاری منظم اردوها تا بازی های تابستانی 2021 ناشنوایان، توضیحاتی را به رئیس کمیته ملی المپیک ارائه کردند.

شایان ذکر است بیست و چهارمین دوره بازی های تابستانی 2021 ناشنوایان، اردیبهشت ماه 1401 و به میزبانی کشور برزیل برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید