صالحی امیری: تیراندازی جایگاه خاصی دارد/ می توانیم استعدادهای جدیدی کشف کنیم

ظهر امروز صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی تیراندازی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی مصر بازدید کرد .

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه نصراله سجادی مشاور عالی و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی به دعوت مبینی سرپرست فدراسیون تیراندازی ظهر امروز با حضور در محل تمرینات تیم ملی از اردوی ملی پوشان تیراندازی بازدید کرد . 

در این بازدید صالحی امیری با تک تک ملی پوشان تپانچه و تفنگ حاضر در اردو صحبت کرد و از نزدیک در جریان درخواست ها و مسایل تیراندازان قرار گرفت.

صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی تفنگ اظهار داشت : در اولویت کمیته ملی المپیک و اولویت ستاد بازیها ، به طور قطع تیراندازی جایگاه خاص دارد و ما موظفیم که حمایت حداکثری داشته باشیم .تیراندازی طلایی شد و در کنار سایر طلایی های المپیک از الان رویکرد ما به تیراندازی متفاوت خواهد شد ، ما می توانیم در بازیهای آسیایی و المپیک بعدی ، استعدادهای جدیدی کشف کنیم .

رییس کمیته ملی المپیک اضافه کرد : انصاف و اخلاق حکم می کند که ما از همه کسانی که برای  این فدراسیون زحمت کشیدند تشکر کنیم و به خصوص آقای دادگر که این اتفاق در زمان ریاست ایشان شکل گرفت. 

صالحی امیری سپس ادامه داد :حضور ما اینجا یک پیام روشن دارد و آن هم توجه ویژه به این رشته است . کمیته ملی المپیک و  وزارت ورزش در کنار تیراندازی هستند و اطمینان داریم جمع حمایت های کمیته و وزارت مسیر جدیدی را برای شما فراهم خواهد کرد.

صالحی امیری در این بازدید در خصوص در خواست یکی از اعضای تیم ملی تیراندازی ناشنوایان ابراز داشت،نگاه ما کاملا معطوف به برابری است ، ما قول دادیم برای المپیک برزیل(ناشنوایان) حمایت داشته باشیم ، هزینه ها بالاست و کاروان هم  کاروان بزرگ و سنگینی است البته در ستاد عالی یک کمیته  مشترک از پارالمپیک و المپیک  تشکیل شده است و مقرر است شرایط لازم برای حضور موفق شما را فراهم کند . 

وی گفت:مسئله دوم که پیگیر آن هستیم بر اساس قانون ۳ درصد کارمندان دولت باید ناشنوا باشند ، ما جلساتی را با شهرداری و وزارتخانه ها داشتیم و حتی این موضوع را در کمیته ملی المپیک اجرایی کردیم ‌‌میزان رضایت ما به مراتب بیشتر از سایر کارمندان شنوا بوده است .  

نهایتا بایستی بر روی سخت افزار شما اقداماتی صورت بگیرد ، بازسازی مجموعه شما هزینه ای میلیارد دارد و ضرورت دارد که بازسازی شود ، امکانات ما همچنان که در اختیار بچه های رشته هلی دیگر هست ، در اختیار شما هم می باشد . ما وظیفه داریم به شما کمک کنیم ، ما زبان شما بچه های ناشنوا هستیم.در گذشته در مورد شما کوتاهی کردیم در حد توان جبران می کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک در باره دغدغه اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی مصر اظهار داشت: نگرانی از این بابت نداشته باشید طی جلسه ای که با آقای سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان دارم این موضوع را بررسی می کنیم و نگرانی از این بابت نداشته باشید نگاه کمیته نسبت به تیراندازی کاملا حمایتی است و در واقع هدف از حضور ما در اینجا حمایت از شماست.

 

دیدگاه تان را بنویسید