اظهارنظر ملی پوشان فوتبال ایران بعد از صعود به جام جهانی

طارمی: مردم خوشحال شدند برای مان کافی است/ جهانبخش: حضور زنان به ما دلگرمی داد

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با عراق در واکنش به قطعی شدن حضور ایران در جام جهانی 2022 قطر به اظهارنظر پرداختند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  مهدی طارمی، مهاجم تیم‌ملی که در این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: از کسانی که از اردوی بحرین در بین ما بودند و الان نیستند، تشکر می‌کنم. آن‌ها به هر دلیلی که پیش ما نیستند، مهم نیست. آقای هادی، ماساژور، آقای خراطی و سردار و مهدی قائدی که الان در جشن صعود نیستند. دوست داشتم بین ما باشند. درباره بازی باید بگویم که بازی خیلی خوب بود. همان‌طور که مربی گفت در یک ربع اول خوب نبودیم و در ادامه بهتر شدیم.

او افزود: ما موقعیت‌هایی به دست آوردیم که نتوانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم خیلی سرتر از عراق بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. شرایط قبل از بازی و دیر آمدن لژیونرها باعث شد که بازی یک ربع اول عادی نباشد. همین که لبخندی روی لب‌های مردم آوردیم، برای ما با ارزش است و بالاتر از هرچیزی است. این برد و صعود مبارک مردم ایران باشد.

بازیکن تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که وضعیت سخت‌افزاری تیم‌ملی به شکلی است که به مرحله دوم جام جهانی صعود کند؟ گفت: ما این پتانسیل را داریم ولی این شرایط به برنامه‌ریزی دقیقی نیاز دارد. ایران قدرت اول آسیاست و خودش را اثبات کرده ولی تا وقتی برنامه دقیقی نداشته باشیم نمی‌توانیم به مرحله دوم جام جهانی برویم. باید اردو و بازی‌های تدارکاتی خوبی برنامه‌ریزی شود و بازیکنان با بازیکنان برتر دنیا تنه به تنه شوند. صعود به دور دوم شدنی است ولی نمی‌توانم قول بدهم. باید امکانات در اختیار مربی قرار داده شود. همچنین قول‌هایی که داده می‌شود باید عملی شود چون هر چه بازیکن شادتر باشد، می‌تواند در زمین بهتر عمل کند.

عابدزاده: می‌دانستم خدا به من پاداش می‌دهد

امیر عابدزاده پس از برتری تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل تیم‌ملی فوتبال عراق و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: این پیروزی لطف خدا بود و مردم نیز حمایت کردند و خوشبختانه توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی در مورد اینکه در این دیدار به عنوان دروازه‌بان درون دورازه‌ تیم‌ملی فوتبال ایران قرار گرفت، ‌ بیان کرد: تصورش را می‌کردم و می‌دانستم اگر تلاش کنم خدا به من پاداش می‌دهد.

امیری: امیدوارم پیروزی‌های تیم ملی ادامه داشته باشد

وحید امیری بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق و صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم که بازی را ببریم و به جام‌جهانی صعود کنیم. امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: این پیروزی را به همه مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

جهانبخش: حضور زنان به ما دلگرمی داد

علیرضا جهانبخش در پایان بازی گفت: می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. بازی را کاملا در اختیار داشتیم و غیر از 15 دقیقه اول به عراق اجازه کار ندادیم. نکته بسیار مهمی که کمتر دیده شد. حضور بانوان عزیزمان در ورزشگاه بود که به ما دلگرمی زیادی داد. امیدوارم از این پس این حضور ادامه دار باشد تا خانواده های مان بتوانند راحت به ورزشگاه بیایند.

ترابی: امیدواریم به مرحله حذفی جام‌جهانی صعود کنیم

مهدی ترابی پس از برتری تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل تیم‌ملی فوتبال عراق و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ْآزادی، اظهار کرد: امیدوار هستیم در جام جهانی نیز بتوانیم نتایج خوبی در شان تیم‌ملی فوتبال ایران کسب کنیم.

وی در رابطه با این که چه اتفاقی افتاده تا تیم‌ ملی ایران بتواند ۱۴ دیدار خود را بدون شکست پشت سر بگذارد، بیان کرد: این اتفاق نتیجه تلاش تمامی بازیکنان و ‌ کادر فنی بود و تمامی بازیکنان درون زمین با وجود به میدان می‌رفتند و خداروشکر که نتیجه آن را نیز کسب کردیم.

وینگر تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با این که چقدر برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شانس داریم، عنوان کرد: بازی‌های سختی را در جام جهانی فوتبال پیش‌رو داریم و تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا همانگونه که توانستیم شگفتی‌ساز شویم و سریع‌ترین صعود به جام جهانی را تجربه کنیم در جام جهانی نیز به مرحله حذفی صعود کنیم.

عزت‌اللهی: از بازگشت مردم به ورزشگاه خوشحالیم

سعید عزت‌اللهی پس از برتری تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل تیم‌ملی فوتبال عراق و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به مردم ایران تبریک می‌گویم و از همه تشکر می‌کنم، چه آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند و چه ‌آن‌هایی که بیرون از ورزشگاه تیم ملی را حمایت کردند.

وی ادامه داد: انرژی تیم‌ملی فوتبال ایران در این دیدار چند برابر شد و از مردم تشکر می‌کنیم که با وجود سختی کرونا به ورزشگاه آزادی آمدند و از آن‌ها درخواست می‌کنیم که در خیابان مراقب سلامت خود باشند.

هافبک دفاعی تیم‌ملی فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه ورزشگاه آزادی به زودی پر از تماشاگر شود، عنوان کرد: یک سال سخت را پشت سر گذاشتیم و با تلاش و جنگیدن بازیکنان در طول این دوره زمانی توانستیم ثمره شیرین آن را تجربه کنیم.

عزت‌اللهی افزود: مردم خوشحال هستند و از این بابت خدا را شکر می‌کنیم و از بازگشت آن‌ها به ورزشگاه آزادی و صعود به جام جهانی در کنار آن‌ها خوشحال هستیم.

وی در رابطه با اینکه آیا شاهد صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر خواهیم بود؟ گفت: امیدواریم سخت افزارها و نرم افزارهای لازم برای این کار در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید