جی پلاس

چرا پرسپولیس شجاع نیست؟

با وجود اینکه در حال حاضر پرسپولیس مدعی است می تواند از شجاع خلیل زاده به خاطر رعایت نکردن شرایط فسخ قانونی شکایت کند اما مسئولان حقوقی این تیم تعلل می کنند و دلیل این موضوع مشخص نیست.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در سال های اخیر پرسپولیس از جمله تیم هایی بوده که پرونده های انضباطی پرشماری در فیفا داشته که تقریبا می توان گفت در تمام آن ها بازنده بود. در این میان یکی از آخرین پرونده ها ضدپرسپولیس به خاطر شکایت النصر عربستان بود و همین پرونده جزو معدود دفعاتی بود که پرسپولیس برنده شد!

در حالی که النصر بلافاصله بعد از پایان بازی خود برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان از این تیم شکایت کرد و حتی در حال حاضر به دنبال پیگیری پرونده اش در فیفا است اما در آن سو تیم پایتخت نشین در شرایط مشابه هیچ واکنش به موقعی ندارد!

فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده با پرسپولیس و پیوستن به الریان به گفته مسئولان این تیم غیرقانونی بوده و شرایط لازم در آن رعایت نشده است. مسئولان این تیم اعلام کردند مجوز بازی خلیل زاده را صادر نمی کنند اما تیم قطری توانست ITC او را بگیرد!

در آن سو درخواست فرجام خواهی عیسی آل کثیر هم توسط AFC رد شد اما این پرونده می تواند در دادگاه حکمیت ورزش CAS دوباره بررسی شود؛ البته اگر پرسپولیس اقدام کند!

این دو پرونده در حال حاضر از جمله مهم ترین موضوعات در باشگاه پرپسولیس هستند اما در کمال تعجب مسئولان هیچ واکنش تاثیرگذاری در خصوص این موضوعات ندارند و فقط به مصاحبه اکتفا می کنند.

اگر واقعا پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل زاده معتقد است که کار غیرقانونی صورت گرفته چرا برای شکایت تعلل می کند؟ یا چرا برای کاهش محرومیت عیسی آل کثیر تلاشی نمی کند؟ به نظر می رسد پرسپولیسی ها برعکس طرفین خود شجاعتی برای شکایت ندارند و شاید هم بهتر است بگوییم راه آن را به خوبی نمی دانند!

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که شجاع خلیل زاده اولین بازی خود را برای الریان انجام داده؛ نام آل کثیر هم در آستانه خروج از فهرست تیم قرار دارد!

حالا که مدیرعامل تیم انتخاب شده و از نظر مدیریتی مشکلی وجود ندارد اما پرسپولیسی ها هم چنان سردرگم کار می کنند. اگر پرسپولیس زمان را از دست بدهد دیگر نمی تواند ادعایی درخصوص این دو پرونده داشته باشد.

باردیگر مشکلات مدیریتی و عدم آگاهی مسئولان غیرفوتبالی به موضوعات فوتبال خودش را نشان داد و ثابت شد تیم های ایرانی حتی در گرفتن حق خود در پرونده های نه چندان کلان عاجز هستند.

دیدگاه تان را بنویسید