تقدیم به مادر بزرگ

وفایی و بزرگترین افتخار تاریخ اسنوکر ایران

حسین وفایی به مقام قهرمانی مسابقات معتبر شوت اوت 2022 درست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تک ستاره درخشان آسمان اسنوکر ایران همچنان به موفقیت و افتخار آفرینی ادامه می دهد. حسین وفایی در رقابت های شوت اوت با غلبه بر مارک ویلیامز ، قهرمان مسابقات شوت اوت ٢٠٢٢ شد. ویلیامز سابقه سه دوره قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و یکی از بازیکنان پرافتخار جهان به شمار می رود.

این نخستین  قهرمانی یک بازیکن ایرانی در تاریخ مسابقات دارای رنکینگ بود. مسابقات شوت اوت یکی از معتبرترین مسابقات فصل اسنوکر به شمار می‌رود که در آن علاوه بر تکنیک و مهارت پاکت کردن مساله زمان نیز مطرح است.

وفایی پیش از این در مسابقات آزاد سابقه پیروزی مقابل بازیکنان برتر و اسطوره های این رشته ورزشی نظیر سالیوان، سلبی و ترامپ را در کارنامه دارد.

وفایی پس از این بازی گفت: در ایران روز مادر است. این پیروزی را به تو تقدیم می کنم مادر بزرگ عزیزم. همچنین از حضار تشکر می کنم که در کل مسابقات با انرژی فراوان از من حمایت کردند. من سال گذشته در نیمه نهایی به مارک باختم اما بالاخره موفق شدم او را شکست بدهم. این یک موفقیت بسیار بزرگ برای ایران است و خوشحالم کاری کردم که هموطنانم احساس غرور افتخار کنند.

وی ادامه داد: قبلا هم گفته بودم که یک روز با جام به خانه بر می گردم. شاید امروز شاید فردا و خوشحالم که این روز بالاخره فرا رسید. پیش از این کسی در ایران از اسنوکر چیزی نمی دانست. حالا بعد از بازی کلی پیام دریافت می کنم که از من می پرسند چرا اول آن توپ قرمز را نزدی و ...

ویلیامز نیز پس از قبول شکست گفت: در فریم پایانی بریک (ضربه شروع فریم) خوبی داشتم اما او به طرز شگفت انگیزی توپ قرمز را پاکت کرد و بازی را برد. چه قرمز هوشمندانه ای زد.

 

دیدگاه تان را بنویسید