جی پلاس

هزار و یک بهانه ترامپ بعد از شکست برابر یک ایرانی/ نفر اول اسنوکر جهان: وفایی خوش شانس بود!

شکست قهرمان اسنوکر جهان از حسین وفایی به اندازه ای برایش سنگین بود که نتوانست آن را هضم کند و برایش هزار و یک بهانه آورد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، حسین وفایی در دور سوم رقابت های اوپن ولز، با نتیجه 4 بر 2 جاد ترامپ نفر اول اسنوکر جهان را شکست داد و به مرحله بعد راه یافت. شکستی که برای ترامپ اصلا خوشایند نبود و او پس از این شکست از همه چیز ایراد گرفت و حتی برد وفایی را به شانس هم نسبت داد.

ترامپ در پایان بازی گفت: زمانی که در نتیجه فریم 2 بر 1 پیش بودم کار برای من آسان شده بود، اما سپس او یک توپ فلوک (پاکت شدن توپ در مکانی غیر از هدف مورد نظر بازیکن) داشت. بعد از این ضربه شانسی همه چیز برایش طلایی شد و شرایط به گونه ای رقم خورد که هرکس بود پیروز می شد.

وی با انتقاد از شرایط میزبانی گفت: جو اینجا خیلی سنگین است. بازی کردن در اینجا مانند بازی در چین است و استانداردهایش بسیار از شرایطی که قبلا بازی کرده ام پایین تر است. در بسیاری از بازی ها شرایط برایم خوب پیش نرفته است. سالن مسابقه خوب نیست. تکلیف ما با بقیه فرق می کند آنها فقط می نشینند و بازی را تماشا می کنند اما بازی نمی کنند و فکر می کنند همه چیز عالی است البته که داستان بازی کردن از تماشا کردن بسیار مجزاست.

نفر اول رنکینگ جهان که یک سال بود در هیچ تورنمنت رنکینگی زودتر از مرحله یک چهارم نهایی حذف نشده بود، باز هم وفایی را خوش شانس خواند و گفت: من تلاش کردم تا بازی یکدستی داشته باشم اما امروز از آن روزها بود. من کنترل بازی را در اختیار داشتم و حریف برای توپ آبی اقدام کرد که منطقا نباید این کار را انجام می داد و آن توپ را خراب کرد، اما در نهایت توپ آبی در وسط پاکت شد، اگر این اتفاق رخ نمی داد با توجه به پراکندگی توپ ها من 3-1 پیش می افتادم و کار تمام بود.

ترامپ ادامه داد: فقط الان نیست که غر می زنم بعد از مسابقات قهرمانی جهان هم انتقاد کردم اما هیچ کس کاری نکرد همیشه دوست دارم بعد از اینکه پیروز می شوم انتقاد کنم چرا که در غیر این صورت هیچ کس کاری نمی کند، هرچند الان هم فرقی نمی کند. اینجا شرایط بسیار بد است. رطوبت بسیار بالاست. مانند این که در زمین خیس فوتبال بازی کنید. در این صورت وقتی توپ را شوت می کنید توپ نمی غلتد و متوقف می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید