حضور دو ملی پوش اسنوکر در مسابقات جهانی

دو ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های انتخابی اسنوکر قهرمانی جهان در بخش حرفه ای ها که از 31 تیرماه در شفیلد انگلستان برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فدراسیون بولینگ و بیلیارد اعلام کرد که رقابت های انتخابی اسنوکر قهرمانی جهان در بخش حرفه ای ها 31 تیرماه  تا هفتم مردادماه در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد. حسین وفایی و سهیل واحدی دو نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می کنند که با توجه به جایگاهشان در رنکینگ حرفه ای ها  حریفانشان مشخص می شوند.

سهیل واحدی در مرحله نخست سه شنبه 31 تیرماه به مصاف آلن تیلور از کشور انگلستان می رود و حریف حسین وفایی که به دلیل جایگاهش در رنکینگ، دو مرحله بالاتر یعنی در مرحله سوم، رقابت خود را آغاز می کند بعدا مشخص خواهد شد.

 در مرحله انتخابی 128 بازیکن بمنظور صعود به مرحله اصلی با یکدیگر رقابت می کنند. در مرحله اول بازیکنان رنکینگ هشتادو یکم تا صدو چهل و چهارم شرکت میکنند و برندگان این مرحله با بازیکنان رنکینگ هشتادم تا چهل و نهم دیدار خواهند کرد و برندگان آن با بازیکنان رنکینگ هفدهم تا چهل و هشتم رقابت می کنند و در مرحله چهارم 32 بازیکن برتر با یکدیگر مسابقه می دهند تا شانزده بازیکن برتر و راه یافته به دیدار نهایی کروسبیل مشخص شوند.

مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان در مرحله اصلی در سالن تئاتر کروسبیل با حضور 16 بازیکن راه یافته از مرحله انتخابی و 16 بازیکن برتر رنکینگ حرفه ای های جهان از دهم مرداد ماه آغاز خواهد شد و اسنوکربازان برای کسب جایزه پانصد هزار پوندی با یکدیگر رقابت می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید