افشاگری قهرمان اسنوکر در برنامه زنده مجازی

قهرمان اسنوکر ایران در یک برنامه زنده مجازی در گفتگو با سرمربی تیم ملی به مواردی اشاره کرد که ریشه در اتفاقات اخیر این فدراسیون دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ صفحه رسمی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در فضای مجازی با اجرای کامران شهلا، سرمربی تیم های‌ ‌ملی با علی مقصود قهرمان چندین دوره پاکت بیلیارد ایران ارتباط برقرار کرد. در این ارتباط تصویری، صحبت‌های جالبی بین طرفین مطرح شد و بحث های عجیبی در گرفت که برخی از حقایق رخ داده در زمان ریاست پیشین فدراسیون را فاش کرد.

در ادامه، گزیده صحبت‌های طرفین را می‌خوانید:

مقصود: من در ابتدای صحبت‌هایم سوالی از شما به عنوان مدیر تیم ملی پاکت بیلیارد و سرمربی تیم ملی بیلیارد داشتم. می‌خواستم بدانم که سال 97 اسکندری به ما قول داد که پول‌هایی که با جعل امضای ما گرفته بود را بعد از عید به ما بدهد اما هنوز این پول‌ها به ما پرداخت نشده است.

شهلا: ما اینجا آمده‌ایم تا در مورد مشکلات فنی صحبت کنیم تا سایرین از تجربه تان که چندین سال قهرمان بوده‌اید، استفاده کنند. جای این صحبت‌هایی که مطرح می‌کنید، اینجا نیست که بخواهم به آنها پاسخ بدهم.

مقصود: یک سوال دیگر دارم که درمورد خود شما است. پس لطفاً به این سوال پاسخ دهید.

شهلا: قرار است شما از من سوال کنید یا من از شما؟

مقصود: دلم می‌خواهد همین جا جواب سوالم را بگیرم چون وقتی من به شما پیام می‌دهم، پاسخ درستی از طرف شما دریافت نمی‌کنم. به اسکندری هم گفتم که اعلام کرد کارهای دادگاه درحال انجام است.

شهلا: اگر در این خصوص با اسکندری صحبت کنید، بهتر است چون این اتفاقات مراحلی دارد که باید طی شود.

مقصود: آقای اسکندری اعلام کردند که شما مقصرید. بعد شما سرکار هستید و اسکندری معلق شده است؟

شهلا: آیا می‌خواهید به صحبت‌های خودمان ادامه بدهیم یا من این ارتباط را قطع کنم؟

مقصود: آیا نمی‌خواهید جواب سوال من را بدهید؟

شهلا: این صحبت‌ها که مطرح می‌شود کاملاً بی ربط است و نیازی نیست من اینجا به آن پاسخ دهم.

مقصود: اگر شما پاسخ سوال من را نمی‌دهید، من هم به سوالات شما جواب نمی‌دهم!

شهلا: حدود 11 نفر سوالات فنی برای ما ارسال کرده‌اند و اگر دوست دارید، به آنها پاسخ بدهید وگرنه ارتباط را قطع کنیم.

مقصود: پاسخ دوستانی که از من سوال دارند را به صورت شخصی خواهم داد و هر ایرادی داشته باشند برطرف خواهم کرد. تا شما به سوالات من پاسخ ندهید، من هم به سوالات شما پاسخ نمی‌دهم. یک سوال دیگر هم دارم. شما گفتید که مدیر تیم ملی هستید، اما همیشه بین بازیکنان ایجاد مشکل می‌کردید. برای مسابقات قطر شما به من گفتید که آرمین محمودی و مهدی پول نداشتند اعزام شوند که من راهی قطر شدم. پس از آن آرمین به من پیام داد، از دستم ناراحت شد و گفت که پول برای اعزام داشت و من نباید حقش را ضایع می‌کردم.

شهلا: موضوع آرمین جدا است و خودش در این خصوص اظهارنظر نکرده. این ارتباط فنی است اما ظاهراً می‌خواهید وارد حاشیه شوید.

بعد از این جدل زنده و پرسش های افشاگرایانه قهرمان ایران که با طفره رفتن سرمربی تیم ملی از پاسخ همراه شد، صحبت‌های کامران شهلا و علی مقصودی خاتمه پیدا کرد و به سرانجام نرسید. تنها خروجی این ارتباط بیان برخی اخبار و حواشی از دوران مدیریت قبلی توسط این قهرمان بود که البته شهلا هیچ پاسخی برای آنها نداشت.

به نظر می رسد در فدراسیون بولینگ و بیلیارد در دوره ریاست قبلی اتفاقات فراوانی رخ داده که دلیل اصلی تغییر رئیس سابق و تغییرات در این فدراسیون بوده است. به نظر می رسد این قصه سر درازی دارد که در آینده نزدیک ابعاد تازه ای از آن رسانه ای خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید