جی پلاس

جام‌ملت های آفریقا بلای جان لیورپول؛ فن ژاکا در آنفیلد! + عکس و ویدیو

دیدار رفت لیورپول و آرسنال در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  تیم‌های لیورپول و آرسنال پنجشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس، در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی به تساوی بدون گل انجامید. تنها اتفاق مهم این مسابقه، اخراج گرانیت ژاکا در دقیقه 24 به دلیل خطای شدید روی دیوگو ژوتا بود که آرسنال را 10 نفره کرد. لیورپول در ادامه بازی تیم برتر زمین بود و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست از فرصت‌های پرتعداد خود بهره ببرد. دیدار برگشت دو تیم روز 30 دی در ورزشگاه امارات لندن برگزار می‌شود تا پیروز این مسابقه، روز هشتم اسفند در فینال جام اتحادیه مقابل چلسی صف‌آرایی کند.

لیورپول آرسنال

لیورپول آرسنال

01682468

01682467

قهرمان لالیگا به فینال سوپرجام نرسید

تیم اتلتیکومادرید در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات سوپرجام اسپانیا پنجشنبه شب در ورزشگاه ملک فهد ریاض مقابل اتلتیک بیلبائو صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد. گل به خودی اونای سیمون سنگربان بیلبائو در دقیقه 62 باعث شد روخی‌بلانکو از حریف خود پیش بیفتد. این پایان کار نبود و یِرای آلوارس در دقیقه 77 و نیکو ویلیامز در دقیقه 81، دروازه اتلتیکومادرید را گشودند و قهرمان فصل گذشته لالیگا، از صعود به دیدار فینال سوپرجام اسپانیا بازماند. خوسه خیمنس در دقیقه 4+90 به خاطر خطای شدید از زمین اخراج شد تا اتلتیکو، بازی را 10 نفره به پایان برساند. به این ترتیب تیم‌های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو از ساعت 22 یکشنبه هفته پیش رو (به وقت ایران)، دیدار فینال سوپرجام اسپانیا را برگزار خواهند کرد.

1400102400293089124529854

صعود سخت میلان در جام حذفی ایتالیا 

شاگردان استفانو پیولی در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما گل الیویه ژیرو کار را به وقت های اضافی کشید و در نهایت رافائل لیائو و الکسیس سالهماکرز دو بار دیگر دروازه جنوا را باز کردند تا روسونری راهی مرحله بعد شود. اولین گل بازی  در دقیقه 17 توسط لئو اوستیگارد به ثمر رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال بلند مانولو پورتانووا روی تیر دوم به اوستیگارد رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی کار را تمام کرد. تلاش میلانی ها برای زدن گل تساوی در نیمه اول ثمری نداشت اما در نیمه دوم و در دقیقه 74، ژیرو کار را به تساوی کشید. روی ارسال دیدنی تئو هرناندز از سمت چپ بود که ژیرو با ضربه سری دقیق، حساب کار را 1-1 کرد. بازی با همین نتیجه در وقت های معمول به پایان رسید و کار به وقت های اضافی کشیده شد. در وقت های اضافی میلان تیم برتر میدان بود و در دقیقه 102 با خوش شانسی به گل رسید. لیائو که در سمت چپ صاحب توپ شده بود، ارسالی روی دروازه انجام داد که از بالای دست آدریان سمپر عبور کرد و وارد دروازه شد. در ادامه باز هم این میلانی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و در دقیقه 112 به گل سوم رسیدند. باز هم تئو هرناندز بود که با یک نفوذ از سمت چپ پایه گذار موقعیت شد و پاس در عرض او را ساله‌ماکرز تبدیل به گل کرد تا در نهایت روسونری با برتری 3-1 راهی مرحله بعد شود.

میلان جنوا ژیرو

میلان

شکست سنگین ناپولی در ورزشگاه مارادونا

تیم‌های ناپولی و فیورنتینا پنجشنبه در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایتالیا، در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای ناپل به مصاف هم رفتند که فیورنتینا با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسید. دوشان ولاهوویچ گل نخست بازی را در دقیقه 41 برای فیورنتینا به ثمر رساند، اما دریس مرتنس در دقیقه 44 موفق به گلزنی شد و بازی را به تساوی کشاند. در ادامه دقایق پُرتلاطم پایان نیمه نخست، بارتلومی دراگووسکی سنگربان تیم میهمان در دقیقه 2+45 از زمین بازی اخراج شد و فیورنتینا را 10نفره کرد. در نیمه دوم و در دقیقه 57، کریستیانو بیراگی دومین گل فیورنتینا را در دروازه شاگردان لوچانو اسپالتی جای داد. در دقایق پایانی مسابقه نیز اروین لوزانو و فابیان به‌ترتیب در دقایق 84 و 3+90 از ناپولی اخراج شدند و به‌نظر می‌رسید صعود بنفش‌ها به مرحله بعد قطعی شده است، اما آندره‌آ پتانیا گل تساوی ناپلی‌ها را در دقیقه 5+90 به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه برود. در دقایق اضافه لورنتزو ونوتی در دقیقه 1+105، کرژیستوف پیاتک در دقیقه 108 و یوسف ماله در دقیقه 119 برای فیورنتینا گلزنی کردند تا ناپولی حذف تلخی را در خانه تجربه کند. شاگردان وینچنزو ایتالیانو در یک‌چهارم نهایی مقابل آتالانتا صف‌آرایی خواهند کرد.

1400102322415645924529784

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید