سیتی در بدترین روز خود هم آرسنال را برد/ رستگاری تاتنهام در دقیقه 5+90

منچستر سیتی در لحظات پایانی توانست آرسنال را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در مهم ترین دیدار امروز لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و منچستر سیتی در ورزشگاه امارات لندن به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی لحظات پایانی شاگردان گواردیولا با برتری 2 بر یک خاتمه یافت.

در دقیقه 31 قفل دروازه ها شکست و آرسنال موفق شد گل اول خود را به ثمر برساند. پاس کیه‌ران تیرنی با ضربه تمام کننده و دقیق باکایو ساکا همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

آرسنال و منچستر سیتی/ بوکایو ساکا

در دقیقه 57 منچسترسیتی توانست گل تساوی را به ثمر برساند. خطای گرانیت ژاکا روی برناردو سیلوا بعد از بازبینی صحنه پنالتی تشخیص داده شد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و دروازه آرسنال را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

آرسنال و منچستر سیتی/ ریاض محرز

در دقیقه 58 روبن دیاز در آستانه به ثمر رساندن یک گل به خودی بسیار عجیب بود. ضربه سر این بازیکن به اشتباه در آستانه ورود به دروازه سیتی بود که ناتان‌ آکه که با یک تکل فوق العاده اجازه نداد دوباره آرسنال پیش بیفتد.

در دقیقه 59 کار برای آرسنال بسیار دشوار شد؛ جایی که خطای گابریل در میانه های میدان باعث شد داور به این بازیکن کارت زرد دوم را نشان دهد و ستاره آرسنال از زمین مسابقه اخراج شود.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد منچستر سیتی موفق شد در وقت‌های اضافه گل دوم را هم به ثمر برساند. بعد از یک قوس در محوطه جریمه آرسنال رودری با یک ضربه خوب دروازه توپ ها را باز کرد تا سه امتیاز شیرین به حساب شاگردان پپ گواردیولا واریز شود.

ادامه روند درخشان تاتنهام با کونته با شکست تیم رانیری

از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در خانه واتفورد به میدان رفت و این دیدار را با نتیجه یک بر صفر در دقایق پایانی به سود خود پایان داد تک گل این بازی را داوینسون سانچس در دقیقه 5+90 به ثمر رساند. شاگردان کونته در شرایطی مقابل واتفورد که هدایت آن را کلودیو رانیری برعهده دارد پیروز شدند که واتفوردی ها امیدوار بودند پس از 5 باخت متوالی، امتیاز کسب کنند که در نهایت شکست ششم را متحمل شدند. تاتنهام با این پیروزی 33 امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد. واتفورد هم با 13 امتیاز در مکان هفدهم ایستاده است.

دیدگاه تان را بنویسید