گزارش جی پلاس از فوتبال اروپا؛

کامبک تماشایی یوونتوس در المپیکو/ صعود بی دردسر لیورپول در شب بازگشت کلوپ+ عکس و ویدیوی گل‌ها

در رقابت های سری A ایتالیا، رم در المپیکو میزبان یوونتوس بود و این جدال جذاب و دیدنی با پیروزی 4 - 3 به سود بانوی پیر به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،‌ تیم فوتبال میلان در هفته بیست و یکم سری A مقابل ونیز قرار گرفت و این دیدار با نتیجه سه - صفر به سود میلان به پایان رسید.زلاتان ایبراهموویچ ستاره سوئدی گل اول روسونری را در دقیقه 3 به ثمر رساند. ایبرا با این گل به رکوردی بزرگ در فوتبال جهان دست یافت.زلاتان با این گل موفق شد به 80 تیم مختلف در 5 لیگ معتبر اروپا به ثمر برساند. از سال 2000 تاکنون تنها کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستریونایتد به این رکورد رسیده و ایبرا دومین بازیکنی است که این رکورد را به نامش ثبت کرد. هرنداندز هم در دقایق 49 و 59(از روی نقطه پنالتی) برای میلان گلزنی کرد.

ونیز - میلان

ونیز - میلان

ونیز - میلانونیز - میلان

ونیز - میلان

تاتنهام 3 - مورکم 1

تیم های تاتنهام و مورکم در جام حذفی انگلیس امشب از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه سه - صفر به سود تاتنهام به پایان رسید و تاتنهام راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد.

تاتنهام - مورکم

تاتنهام - مورکم

تاتنهام - مورکم

تاتنهام - مورکم

تاتنهام - مورکم

تاتنهام - مورکم

تاتنهام - مورکم

تاتنهام - مورکم

لیورپول 4 - شروزبری 1

از دور سوم مسابقات اف ای کاپ، لیورپول در خانه میزبان شروزبری بود و توانست این تیم را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. با اینکه شروزبری گل اول مسابقه را زد اما در ادامه این شاگردان کلوپ بودند که کنترل بازی را در دست گرفتند و به برد بی دردسری در آنفیلد رسیدند.

 

لیورپول - شروزبری

لیورپول - شروزبری

لیورپول - شروزبری

لیورپول - شروزبری

لیورپول - شروزبری

لیورپول - شروزبری

لیورپول - شروزبری

ناتینگهام 1 - آرسنال صفر

دو تیم آرسنال و ناتینگهام فارست در در سوم جام حذفی انگلیس به مصاف هم رفتند. مهم ترین اتفاق نیمه اول این دیدار، تعویض نونو تاوارس، مدافع چپ آرسنال، با کیران تیرنی بود که ناراحتی مدافع پرتغالی را نیز در پی داشت.در نیمه دوم، علیرغم در اختیار داشتن توپ توسط شاگردان آرتتا، موقعیت های خوب بازی مربوط به تیم میزبان بود و این تیم، با استفاده از یکی از این موقعیت ها توانست به گل برتری در بازی دست پیدا کند و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. فارست در مرحله چهارم، میزبان لسترسیتی خواهد بود.لویس گرابان در دقیقه 83 روی یک ضد حمله، پاس رو به جلوی بازیکن ناتینگهام فارست با ضربه دقیق لویس گرابان به گل تبدیل شد.

رم 3 - یوونتوس 4

در ادامه هفته بیست و یکم رقابت های سری A ایتالیا، رم در المپیکو میزبان یوونتوس بود و این جدال جذاب و دیدنی با پیروزی 4 بر 3 بانوی پیر به پایان رسید.در این بازی رمی ها موفق شدند ابتدا توسط آبراهام در دقیقه 11 به گل برسند اما در ادامه پائولو دیبالا در دقیقه 18 بازی را برای یوونتوس مساوی کرد. در ادامه شاگردان مورینیو توسط مخیتاریان در دقیقه 48 و پلگرینی 53 به گل رسیدند تا 3 بر یک پیش بیفتند.اما این پایان کار نبود و یوونتوس کامبکی رویایی را به ثبت رساند. شاگردان الگری موفق شدند توسط لوکاتلی 70، کولوسفسکی 72 و دیشیلیو 77 به گل برسند.در ادامه رمی ها با خطای ماتیاس دلیخت در دقیقه 81 به یک ضربه پنالتی دست یافتند که پلگرینی فرصت سوزی کرد و این ضربه را شزنی مهار کرد. دلیخت به خاطر این خطا با کارت قرمز داور مواجه شد و یوونتوس در دقایق پایانی 10 نفره به بازی ادامه دادند.در نهایت فشار رمی ها در 10 دقیقه پایانی بازی سودی برای این تیم نداشت و در نهایت بانوی پیر پیروزی شیرین و درخشانی در المپیکو و مقابل تماشاگران رمی بدست آوردند.یوونتوس با این برد 38 امتیازی شد و در رده پنجم ایستاد.رم با هدایت مورینیو هم با 32 امتیاز مکان هفتم را در اختیار دارد.

اینتر 2 - لاتزیو 1

تیم های اینتر و لاتزیو در هفته بیست و یکم سری A ایتالیا امشب به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه دو - یک به سود اینتر به پایان رسید. گل های این دیدار را باستونی در دقیقه 30 و میلان اشکرینیار در دقیقه 67 برای اینتر و چیرو ایموبیله در دقیقه 35 برای لاتزیو به ثمر رساند.

لیون 1 - پاری سن ژرمن 1

در هفته بیستم لیگ لوشامپیونه تیم های لیون و پاری سن ژرمن امشب از ساعت 23:15 به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.گل های این دیدار را پاکونتا در دقیقه 7 برای لیون و تیلو کرر در دقیقه 76 برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند.

ویارئال 2 - اتلتیکومادرید 2

در هفته بیستم لالیگا تیم های ویارئال و اتلتیکو به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی دو - دو به پایان رسید. گل های این دیدار را کوره آ در دقیقه 11 و جفری کوندوگبیا در دقیقه 68 برای اتلتیکو و تورس در دقیقه 29 و آلبرتو مورنو در دقیقه 58 برای ویارئال به ثمر رساندند.

دیدگاه تان را بنویسید