گزارش جی پلاس از لیگ برتر| پدیده ۱ - پرسپولیس ۱

بازی گل به خودی ها برنده نداشت!/ تلاش شاگردان گل محمدی جواب نداد+ عکس و ویدیوی گل‌ها

دیدار پدیده و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر با تساوی یک - یک به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر امروز (شنبه) از ساعت 15 آغاز شد و این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.دو گل این دیدار توسط زائر گل به خودی بازیکن پدیده و وحید امیری گل به خودی برای پرسپولیس به ثمر رسید.

ترکیب پدیده: سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، مهدی شریفی، حسام پورهاشم، مسعود زائر، رحمان جعفری

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر

گزارش بازی

در این بازی مسعود زائر (۳۱- گل به خودی) برای پرسپولیس و وحید امیری(۴۵ گل به خودی) برای پدیده گلزنی کردند.پرسپولیس در نیمه نخست نسبت به پدیده بازی هجومی تری را به نمایش گذاشت و در دقایق ۹ و ۱۲ توسط عیسی آل کثیر صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربات این مهاجم راه به جایی نبرد.در ادامه مسعود زائر با یک ضربه سر دروازه تیم پدیده را با گل به خودی باز کرد اما در دقیقه پایانی نیمه نخست وحید امیری (گل به خودی) با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند.پرسپولیس در نیمه دوم برای به ثمر رساندن گل دوم جلو کشید. عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس در این نیمه مصدوم شد و در دقیقه ۵۲ جای خود را به مهدی عبدی داد. سرخپوشان در این نیمه هم بر بازی تسلط داشتند اما در خلق موقعیت صد درصد گل ناکام ماندند. حملات پرسپولیس با دفاع فشرده پدیده و دوندگی زیاد بازیکنان این تیم راه به جایی نبرد.یکی از فرصتهای خوب پرسپولیس در دقیقه ۷۷ به دست آمد؛ جایی که سیامک نعمتی در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد اما ضربه او بعد از برخورد با مدافع پدیده راهی کرنر شد. پدیده هم که روی ضد حملات پرسپولیس و استفاده از فضای پشت مدافعان این تیم برنامه داشت، نتوانست به گل دوم برسد تا بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان برسد.

 

 

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

 

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال - پدیده - پرسپولیس

 

نتایج سایر دیدارهای امروز؛

گل گهر 1 - هوادار صفر

امین پورعلی در دقیقه ۱۵ تک گل سیرجانی‌ها را به ثمر رساند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب این سه امتیاز ۲۰ امتیازی شوند و موقتا در رده هفتم قرار بگیرند.هوادار با وجود این شکست با ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.

پیکان 1 - آلومینیوم 1

گل اول این دیدار را علیرضا کوشکی در دقیقه ۳۱ برای شاگردان مجتبی حسینی به ثمر رساند و برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز امیر نوری در دقیقه ۷۵ گلزنی کرد.تیم فوتبال پیکان پیش از این دیدار ۲۰ امتیاز داشت و  تیم فوتبال آلومینیوم اراک ۲۲ امتیازی بود که با کسب این نتیجه امتیازات هر یک از این تیم‌ها به ترتیب به ۲۱ و ۲۳ امتیاز تغییر پیدا کرد.

فجر سپاسی 1 - تراکتور 1

حسین مهربان، بازیکن فجرسپاسی در دقیقه ۶۴ و علی دهقانی در دقیقه ۷۷ برای تراکتور گلزنی کردند.این نتیجه برای هیچ یک از دو تیم سودی نداشت و هر دو در انتهای جدول باقی ماندند. به این ترتیب فجرسپاسی و تراکتور با ۱۲ امتیاز در رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم جدول قرار گرفتند.

نساجی 1 - ذوب آهن صفر

تک گل این دیدار را برای نساجی، ایوب کلانتری در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند و زمینه‌ساز پیروزی شاگردان الهامی شد.نساجی با این پیروزی، ۱۹ امتیازی شد و موقتا به رده هفتم صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با این باخت به رده دهم سقوط کرد.

دیدگاه تان را بنویسید