گل گهر سیرجان صفر - استقلال صفر ؛

توقف استقلال در بازی سرد و بی روح؛ رکورد فرهاد حفظ شد+ عکس

بازی گل گهر سیرجان و استقلال در هفته ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر در سیرجان به مصاف گل گهر رفت و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب گل‌گهر: محمدحسین اکبر منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی، اریک باگناما.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، متین کریم‌زاده، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری، وریا غفوری، امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا آزادی.

داور: علی صفایی

گزارش بازی

این دیدار با شوک بزرگی که قبل از بازی به استقلال وارد کرد آغاز شد و فرهاد مجیدی ناچار شد به دلیل لغو مجوز استفاده از بازیکن خارجی برای این تیم، دو تغییر اجباری در ترکیب اولیه تیمش ایجاد کند.در دقیقه ابتدایی بازی توپ در محوطه جریمه گل‌گهر به دست بازیکنان این تیم برخورد کرد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. اشتباه بازیکن گل‌گهر توپ را در اختیار محمدرضا آزادی قرار داد که شوت این بازیکن شکل خطرناکی از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.علیرضا علیزاده به دلیل خطایی که انجام داد، کارت زرد گرفت.در دقیقه ۶۰ اولین صحنه جدی و خطر بزرگ این بازی خلق شد که آن هم سهم استقلال بود. جعفر سلمانی با فرار پشت مدافعان گل گهر پاس بلند سیاوش یزدانی را دریافت کرد و در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار گرفت که ضربه بازیکن استقلال توسط اکبرمنادی راهی کرنر شد.در نهایت این بازی بدون رد و بدل شدن گل و با نتیجه مساوی به پایان رسید تا استقلال ۱۲ امتیازی شده و در رده سوم جدول قرار گیرد و گل گهر نیز ۱۰ امتیازی شده و موقتا در جایگاه پنجم قرار گیرد.استقلال پس از ۳ پیروزی پیاپی در ابتدای لیگ، در سه هفته متوالی مساوی کرد و در دو بازی آخر نیز موفق به گلزنی نشده است. فرهاد مجیدی توانست با این تساوی رکورد خود در عدم شکست مقابل قلعه نویی را حفظ کند.

لیگ برتر فوتبال- گل گهر - استقلال

لیگ برتر فوتبال- گل گهر - استقلال

لیگ برتر فوتبال- گل گهر - استقلال

لیگ برتر فوتبال- گل گهر - استقلال

 رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فصل جاری فوتبال از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ دیدار همزمان آغاز شد.

نتایج چهار دیدار همزمان امروز به شرح زیر است:

 تراکتور ۱ - پدیده مشهد صفر
گل: محمد عباس زاده (۸۳) برای تراکتور

 نساجی مازندران ۲ - پیکان تهران ۲
گل‌ها: کریم اسلامی (۳۶) و حسین نجفی (۸۲) برای نساجی و ابراهیم صالحی (۶۶ و ۷۷) برای پیکان

فجر شهید سپاسی شیراز صفر - سپاهان اصفهان ۲
گل‌ها: عزت اله پورقاز (۳۵) و محمدرضا حسینی (۵۸) برای سپاهان

هوادار تهران صفر - آلومینیوم اراک صفر

دیدگاه تان را بنویسید