جی پلاس

کوچ "مهاجری" در لیگ برتر ایران/ مربیگری عجیب فقط در 12 روز!

در حالی که مهاجری 11 تیر به عنوان سرمربی ماشین سازی معرفی شده بود در 23 تیر از این سمت استعفا داد و ساعاتی پیش هم اعلام شد که در هفته بیست و پنجم به جای او، هومن افاضلی روی نیمکت تبریزی ها می نشنید!

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزشی جی پلاس، در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی برجابه جایی سرمربیان لیگ برتری روی نیمکت تیم ها به گوش رسید. بعد از جدایی مجید جلالی از گل گهر (که به نظر می رسد به تیم بازگردد)، صحبت از حضور محمدرضا مهاجری روی نیمکت گل گهر شد؛ این در حالی بود که مهاجری هفته قبل در بازی ماشین سازی و پرسپولیس روی نیمکت تیم تبریزی نشسته بود!

اما نکته عجیب این اتفاق این است که مهاجری در ابتدای لیگ با نساجی قرارداد بسته بود و چند هفته پیش به ماشین سازی رفته بود! مهاجری 11 تیر به عنوان سرمربی انتخاب شد و 23 تیر استعفا داد تا فقط 12 روز سرمربی باشد!

موضوع عجیب دیگری هم وجود دارد و آن اینکه هومن افاضلی از تیم پارس جنوبی جم به ماشین سازی تبریز رفت و جانشین مهاجری شد! بعد از اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بازی استقلال و پارس جنوبی جم هومن افاضلی سرمربی جمی ها استعفا داد و از جمع کادرفنی این تیم جدا شد.

با توجه به شرایط فعلی مدیریت در تیم های ایران این احتمال وجود دارد که تصمیمات در دقیقه 90 هم تغییر کند.

دیدگاه تان را بنویسید