امیر خلیفه اصل دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون تمام کشور در حال مبارزه با ویروس کرونا است و در شرایط حساسی قرار داریم. درست است که بازیکنان فوتبال در یکی، ۲ ماه اخیر بیکار شده اند اما باید بدانیم که با تعطیلی لیگ سلامت آنها حفظ شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه شخصا دوست دارم مسابقات لیگ برگزار شود گفت: دوست دارم زمانی مسابقات برگزار شود که ویروس کرونا کنترل شود و ما با آرامش مسابقات را دنبال کنیم.

وی در خصوص شرایط تیمش در رقابت های لیگ دسته یک کشور گفت: تمرین تیم به دلیل شیوع بیماری کرونا بیش از یک ماه تعطیل شده و بازیکنان در استراحت به سر می برند اگرچه ما به بازیکنان برنامه تمرینی دادیم و پیگیر وضعیت جسمانی آنها هستیم.

خلیفه اصل با اشاره به اینکه تیمش در چهار هفته متوالی عملکرد درخشانی داشته و موفق به کسب ۱۲ امتیاز شد گفت: تیم ما روند رو به رشدی داشت و می توانستیم همچنان سیر صعودی خود را دنبال کنیم که متاسفانه به یکباره با بحران کرونا مواجه شدیم هر چند من به بازیکنانم اعتقاد دارم و نگران این موضوع نیستم. 

وی با بیان اینکه تمام تیم‌ها اکنون شرایط یکسانی دارند و همه در تعطیلی به سر می برند گفت: معتقدم در صورت آغاز مجدد مسابقات، باید یک فرصت سه یا چهار هفته‌ای به تیم‌ها بدهند تا بازیکنان به لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار گیرند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود: از آنجا که تمرینات تیم ها بیش از یک ماه تعطیل شده است، آغاز سریع بازی‌ها منجر به مصدومیت شدید بازیکنان می‌شود. بازیکنان و کادر فنی تمام تیم ها اکنون بیکار شده اند از طرفی هواداران و فوتبال دوستان می خواهند بدانند که تکلیف تیمشان چه می شود لذا همه ما باید دست در دست هم دهیم و با رعایت نکات بهداشتی هر چه زودتر از این بحران خارج شویم.

به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان فصل ۹۵ - ۹۴ عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داد. آبی های خوزستان در حال حاضر با کسب ۳۲ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارند.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

این بیماری ویروسی اکنون در بیش از ۲۰۰ کشور جهان شیوع یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.