رئیس کمیته استیناف: در پرونده گل گهر دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم

صالحی گفت: زمان اعلام رای مشخص نیست و ما هم هیچ‌وقت دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم، اما دوست داریم هر چه زودتر وضعیت این پرونده مشخص شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف درباره پرونده گل گهر گفت: «پرونده تحویل کمیته استیناف شده تا بررسی‌های خود را روی رای صادره از طرف کمیته انضباطی آغاز کنیم و تا تحقیقات کامل نشود نمی‌توانیم در این مورد پیش‌قضاوتی داشته باشیم. در هر صورت باید ابتدای به امر جزئیات را بررسی کنیم و بعد از یک جمع‌بندی دقیق به خروجی و رای درست برسیم. به هر صورت چون در رای کمیته انضباطی فرصت اعتراض به باشگاه گل‌گهر داده شده حالا این پرونده به استیناف ارجاع داده شده است.»

فرهیختگان نوشت؛ وی درباره اظهارات مهدی دادرس که این پرونده به پرسپولیسی‌ها ارتباطی ندارد و پاسخ حمید مطهری به اظهارات وی گفت: «آقای دادرس حرف بدی نزده است. درست است که ادبیات آقای دادرس ادبیات حقوقی نیست، اما درواقع با همان ادبیات خودش جواب داده و گفته باید منصف باشیم. ذات قضاوت همین است که همیشه یک سوی دعوا ناراحت و یک سوی دیگر خشنود می‌شود، درواقع همیشه همین‌طور بوده مگر اینکه بخواهد کار به سازش بکشد تا هر دو طرف خشنود باشند. این طبیعت دعوا در هر پرونده‌ای است.»

صالحی تاکید کرد: «اینکه مطهری می‌گوید باید دادرس باشیم در هر صورت آقای دادرس همیشه اصل بی‌طرفی را رعایت می‌کند و چیزی نگفته و جانبداری هم نکرده است، چون اصلا پرسپولیس جزء اصحاب این دعوا نیست و اتفاقا تاکید ما بر این است که باشگاه پرسپولیس مثل سایر باشگاه‌های دیگر در این پرونده نقشی ندارد و فقط 3 باشگاه به‌عنوان شاکی هستند و گل‌گهر نیز به‌عنوان متشاکی و متخلف قرار دارد و این 4 باشگاه درگیر پروسه دادرسی هستند، کما اینکه سال‌های سال احکامی را صادر کردیم که حالا یا پرسپولیس شاکی بوده یا متخلف یا دیگران که فرقی نمی‌کرده و از برآیند این دادرسی و حکمی که صادر شده بالاخره تیم‌های دیگر متضرر شدند یا برخی تیم‌ها منتفع شدند و می‌توان گفت این جزء یکی از اجتناب‌ناپذیرترین مسیرهای دادرسی در فوتبال است و ما هیچ‌کاری نمی‌توانیم در این بین انجام دهیم.»

رئیس کمیته استیناف تاکید کرد: «فقط به سایر باشگاه‌ها از جمله باشگاه پرسپولیس که در این چند وقت اخیر بیانیه‌هایی را صادر کرد توصیه می‌کنیم که خویشتنداری و شکیبایی خود را حفظ کنند و با این اقدامات باعث نشوند تا جو متشنج شود یا اینکه مثلا روی کار ما تاثیری داشته باشد که قطعا ندارد و ما فقط پرونده را می‌بینیم نه چیز دیگر.»

صالحی در پایان گفت: «زمان اعلام رای مشخص نیست و ما هم هیچ‌وقت دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم، اما دوست داریم هر چه زودتر وضعیت این پرونده مشخص شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید