در گفت و گو با جی پلاس؛

اتفاق عجیب در پرونده جنجالی؛ تایید اطلاعات بازیکن گل گهر توسط نایب رئیس فدراسیون فوتبال گابن!

ایمیل‌های جعلی در ارتباط با بازیکن گابنی گل گهر طی روزهای گذشته باز هم به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ حدود 10 روز قبل رای پرونده جنجالی بازیکن گابنی گل گهر صادر شد و برخلاف انتظارات باشگاه سیرجانی به شکست سه بر صفر در دیدار با استقلال، سپاهان و پیکان محکوم شد اما این پایان ماجرا نیست چرا که پیگیری ها درباره علت وقوع این اتفاق همچنان ادامه دارد.

مهم ترین اتفاق در این ماجرا، جعل ایمیل فدراسیون فوتبال گابن از سوی فرد یا افراد نامشخص و ارسال تاییدیه اطلاعات «اریک بوکوم بایناما» بود که در ادامه تحقیق و بررسی‌ها مشخص شد که جاعلان این اطلاعات را با ایملی رسمی فدراسیون فوتبال گابن فرستاده اند.

در نهایت کمیته انضباطی متوجه ایمیل‌های جعلی از سوی فدراسیون گابن شد تا دست متخلفان در این پرونده رو شود و یکی از جنجالی‌ترین آرای انضباطی تاریخ فوتبال ایران صادر شود.

به همین دلیل این پرونده در اختیار پلیس فتا به منظور پیگیری و رصد جاعلان قرار گرفته است و باید مشخص شود چه شخص و افرادی پشت پرده این جعل بزرگ در فوتبال ایران قرار دارند.

اریک بوکوم بایناما

با این حال، رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال اعلام کرد به تازگی ایمیل دیگری از سوی فدراسیون فوتبال گابن به این فدراسیون رسیده که به نقل از نایب رئیس این فدراسیون، اطلاعات اریک بوکوم بایناما تایید شده است.

حمیر اسدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با اشاره به این اقدام تعجب برانگیز گفت: مشخص است که این ایمیل هم جعل بوده است چرا که هیچ جای دنیا نایب رئیس یک فدراسیون اقدام به تایید سوابق یک بازیکن نمی‌کند! این اطلاعات از طریق ایمیل ثبت شده فدراسیون فوتبال گابن ارسال می شود اما مشخص است که در فرآیند ارسال اطلاعات یک کار غیر قانونی و جعل اسناد صورت می‌گیرد که پلیس فتا در حال پیگیری این اتفاق است.

اسدی در واکنش به اینکه ممکن است بعضی اطلاعات مربوط به ایمیل رسمی فدراسیون فوتبال گابن را از طریق هک اطلاعات در اختیار داشته باشند، گفت: برای ما هم عجیب است که جاعلان همچنان در حال تلاش برای فریب نهادهای رسمی هستند ولی استعلام‌های ما از این فدراسیون موید این موضوع است که اطلاعات تایید شده است.

رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: هنگامی که باشگاه یا نهادی اطلاعات بازیکنان رسمی را از ما تایید می‌کند، این نامه ها به سازمان لیگ فوتبال ایران ارجاع داده می شود و بعد از بررسی، پاسخ لازم ارائه می‌شود اما ایمیل های دریافتی از فدراسیون فوتبال گابن به شکلی است که در حال حاضر از سوی افرادی مانند نایب رئیس اول این نهاد ارسال می‌شود که مشخص است یک مشکلی دارد!

به گزارش جی پلاس، هرچند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه سه بازی گل گهر را به سود حریفان اعلام کرد و این باشگاه مشمول جریمه مالی هم شد اما این پایان پرونده جنجالی نبوده و احتمالاً تا شناسایی کامل متخلفان و جاعلان مدارک ادامه خواهد داشت.

این احتمال وجود دارد با شناسایی متخلفان و جاعلان ایمیل‌ها و اطلاعات اخیر، ارتباطات آن ها هم مشخص شود و پرونده ابعاد جدیدی به خود بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید