جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| تقلب یحیی از روی دست فرهاد؛ محکومیت سرخ‌پوشان در پرونده بازیکن سابق آبی ها

فرهاد مجیدی به خاطر دریافت کارت زرد محمدحسین مرادمند و غیبت او در بازی بعدی استقلال مقابل آلومینیوم اراک از این بازیکن انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اخبار باشگاه های استقلال و پرسپولیس را در 9 دی ۱۴۰۰ در اینجا مشاهده می کنید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

تقلب یحیی از روی دست فرهاد

به نظر می‌رسد فرمول رسیدن به صدر جدول در فوتبال لیگ برتر ایران کاملا مشخص شده است. تیم‌هایی که کمتر گل می‌خورند و با حداقل گلزنی به سه امتیاز می‌رسد.فرمولی که یحیی گل محمدی همچون دو فصل گذشته که روی نیمکت پرسپولیس بود به آن رجوع کرده است تا شبیه به فرهاد مجیدی در فصل جاری شود و در کنار هم برای کسب جام رقابت کنند.

آخرین جزییات از مصدومیت عالیشاه

امید عالیشاه در نیمه اول دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان که با برتری یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان به اتمام رسید، دچار مصدومیت شد و جای خود را به مهدی ترابی داد. مصدومیت عالیشاه از ناحیه چهارسر ران است و قرار است امروز MRI بدهد تا پس از آن کادر پزشکی پرسپولیس نظر نهایی خود را درباره طول دوران درمان وی اعلام کند.

محکومیت سرخ‌پوشان در پرونده بازیکن سابق استقلال

باشگاه کورتریک بلژیک که محمد نادری از این تیم به صورت قرضی به جمع سرخپوشان پیوست در تابستان امسال از پرسپولیس شکایت کرد.در نهایت فیفا پرسپولیس را به پرداخت ۱۰۰ هزار یورو محکوم کرد و اکنون باشگاه ایرانی باید ظرف ۴۵ روز این مبلغ را پرداخت کند.

اخبار باشگاه استقلال

ریکاوری شاگردان مجیدی

تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز یک جلسه تمرین ریکاوری برگزار کرد.آبی پوشان که معمولا بعد از بازی در سالن تمرین می کردند امروز در زمین چمن برنامه های تاکتیکی را مرور کردند.ووریا غفوری در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت. این بازیکن به صورت جزئی برای دقایقی با توپ تمرین کرد.

تذکر فرهاد مجیدی به بازیکنی که محروم شد!

سرمربی استقلالی ها در پایان برد شیرین برابر فولاد خوزستان به وسط زمین رفت و با تک تک بازیکنان دست داد اما وقتی به مرادمند رسید با او بابت کارت زردی که گرفت صحبت هایی انجام داد. محمدحسین مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار با فولاد خوزستان با دریافت کارت زرد از همراهی تیمش در بازی با آلومینیوم اراک محروم شد. مدافع استقلال در ۱۱ بازی هفت کارت زرد را به نام خود ثبت کرده است تا از این حیث صاحب رکوردی جدید شود.

مطالبات دیاباته پرداخت شد

 

چندی پیش شیخ دیاباته با طرح شکایتی خواستار پرداخت مطالباتی به ارزش 537 هزار دلار شده بود که با پیگیری‌های باشگاه استقلال و دفاعیات مستدل و مستندی که صورت گرفت، در نهایت کمیته وضعیت فیفا رأی به پرداخت 175 هزار دلار توسط باشگاه استقلال داد.فیفا برای پرداخت این مبلغ 45 روز مهلت تعیین کرده بود و در نهایت مطالبات شیخ دیاباته توسط باشگاه استقلال به حساب این بازیکن واریز شد.

دیدگاه تان را بنویسید